Роль особистості Вчителя у формуванні культури наукового дослідження

Ескіз недоступний
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядається зміст концепту «вчений», особливості вияву індивідуального стилю вченого як автора наукового продукту, окреслюється вплив особистісних рис ученого-наставника на формування культури наукового дослідження, дослідницької праці початківця, доводиться важливість діалогу для розвитку наукової творчості.
The article is devoted to the content of the concept of "scientist", features of the scientist’s individual style of expression as the author of scientific product. Also it is defined the influence of scientist-mentor’s personality traits on scientific research culture, especially research work of the beginner. It is proved the importance of dialogue for understanding and scientific creativity development.
Опис
Ключові слова
концепт «вчений», вчитель, індивідуальний стиль, наукова творчість, ученого-наставника, concept of "scientist", teacher, individual style, creativity development, scientist-mentor’s
Бібліографічний опис
Семеног, О. М. Роль особистості Вчителя у формуванні культури наукового дослідження [Текст] / О. М. Семеног // Становлення і розвиток науково-педагогічних шкіл: проблеми, досвід, перспективи : зб. наук. пр. / за ред. В. Кременя, Т. Левовицького. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – С. 368–376.
Зібрання