Підтримка батьків як один із напрямів надання соціальних послуг у системі загальної середньої освіти Великобританії

Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті проаналізовано низку програм підтримки батьків, спрямованих на підвищення поінформованості останніх, формування в них навичок, необхідних для виховання та навчання власних дітей. Зазначені ініціативи реалізуються в рамках розширених шкіл Великобританії. Висвітлено форми і методи роботи з батьками щодо надання розширених соціальних послуг у межах загальноосвітніх навчальних закладів. Головна увага зосереджена на розкритті механізмів взаємодії між місцевими освітніми адміністраціями та розширеними школами.
The article considers the series of support programs of parents, aimed at raising the awareness of the past, shaping them with the skills needed for the education and upbringing of their children. These initiatives are being implemented in the framework of the extended schools in the UK. The methods and forms of work with parents regarding the provision of additional social services within of secondary institutions are highlighted. The main attention is focused on the disclosure of mechanisms of interaction between the local educational authorities and extended schools.
Опис
Ключові слова
батьківська підтримка, соціальні послуги, програми підтримки батьків, інформаційні служби для батьків, сімейна підтримка, виховання дитини, розширені школи, parental support, social services, parenting support programs, information service for parents, family support, child care, extended schools
Бібліографічний опис
Вознюк, В. В. Підтримка батьків як один із напрямів надання соціальних послуг у системі загальної середньої освіти Великобританії [Текст] / В. В. Вознюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 67–74.