Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2718
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеменог, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorSemenoh, Olena Mykolaivna-
dc.date.accessioned2017-11-06T07:04:38Z-
dc.date.available2017-11-06T07:04:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСеменог, О. М. Мовнокомунікативна особистість академічного учителя-лідера крізь призму лінгвопраскеології [Текст] / О. М. Семеног // Quo vadis humanitaris? Książka pamiątkowa z okazji 65-lecia prof. J. Pawlikowi. O. Sinkiewicz, A. Kordonski, R. Kordonski. – Lwow-Kijow : Wyd-wo VERBINUM, Warszawa, 2017. – P. 465–480.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2718-
dc.description.abstractУ статті окреслено поняття якості неперервної педагогічної освіти, креативних мовнокомунікативних особистостей освітніх лідерів. На прикладі теологічно-філософських студій і промов Івана Павла II акцентовано увагу на ідіостилі академічного учителя-лідера. Крізь призму лінгвопраксеологічного підходу здійснено розгляд концептів «праця», «людина», «родина», «літня людина», «дитина», «мова», «учитель». Доводиться, що праця академічного вчителя-лідера є основою творчості, головним засобом і передумовою самоосвіти, самотворення, самовдосконалення і самореалізації людини.uk_UA
dc.description.abstractIn article the concept of quality of continuous pedagogical education, creative language communicative personalities of educational leaders is outlined. Attention is paid to the idiostyle of an academic leader teacher on example of theological-philosophical studies and speeches of John Paul II. Through the prism of lingvopraxeological approach, the concepts of “labor”, “human”, “family”, “elderly person”, “child”, “language”, “teacher” are reviled. It turns out that the work of academic teacher-leader is the basis of creativity, the main means and prerequisites for self-education, self-creation, self-improvement and self-realization of a person.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectучительuk_UA
dc.subjectлідерuk_UA
dc.subjectлінгвопраксеологіяuk_UA
dc.subjectмовнокомунікативна особистістьuk_UA
dc.subjectконцепти «людина»uk_UA
dc.subjectродинаuk_UA
dc.subjectлітня людинаuk_UA
dc.subjectдитинаuk_UA
dc.subjectмоваuk_UA
dc.subjectпрацяuk_UA
dc.subjectІоанн Павло ІІuk_UA
dc.subjectакадемічний учитель-лідерuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectleaderuk_UA
dc.subjectlingvopraxeologyuk_UA
dc.subjectlingvocommunicative personuk_UA
dc.subjectconcepts of “human”uk_UA
dc.subjectfamilyuk_UA
dc.subjectelderly personuk_UA
dc.subjectchilduk_UA
dc.subjectlanguageuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectlaboruk_UA
dc.subjectJohn Paul IIuk_UA
dc.subjectacademic teacher-leaderuk_UA
dc.titleМовнокомунікативна особистість академічного учителя-лідера крізь призму лінгвопраскеологіїuk_UA
dc.title.alternativeLingvo-Communicative Personality of Academic Teacher-Leader Through the Prism of Lingvopraxeologyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Семеног Олена Стаття Польща.docx87,68 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.