Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2601
Title: Один з напрямків поліпшення якості вузівської математичної освіти
Other Titles: One of the Areas of Quality Improvement University Mathematics Education
Authors: Главатських, І. М.
Hlavatskykh, I. M.
Keywords: професійна спрямованість навчання
математична освіта
інженер – механік хімічних виробництв
розрахунок судин
professional directivity of education
mathematics education
mechanical engineer
chemical production
calculation of vessels
Issue Date: 2017
Citation: Главатських, І. М. Один з напрямків поліпшення якості вузівської математичної освіти [Текст] / І. М. Главатських // Фізико-математична освіта : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – Вип. 1 (11). – С. 24–27.
Abstract: Стаття присвячена вивченню і спробі поліпшення якості вузівської математичної освіти при підготовці фахівців інженерно-педагогічного профілю шляхом інтеграція знань студентів з дисциплін, а також розглядається необхідність спроектувати на спеціальність, яку студенти бажають отримати, всі предмети, що передбачені навчальним планом. Тенденції розвитку сучасних технологій виробництва вимагають від інженерних кадрів ґрунтовної підготовки з математики, інженерної графіки, вільного володіння комп’ютером, знання спеціальних дисциплін. Отже, проблема професійної спрямованості навчання вищої математики є сьогодні надзвичайно актуальною.
The article is devoted to studying and trying to improve the quality of higher mathematical education in the training of engineering-pedagogical profile through integration of students ' knowledge in the disciplines, and also addresses the need to design for the specialty that a student wants to obtain, all the items provided by the curriculum. Tendencies of development of modern production technologies requires a thorough training of engineering personnel of higher mathematics, engineering graphics, free computer skills, knowledge of special disciplines. So, the problem of professional orientation of teaching mathematics is now extremely urgent.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2601
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_1(11)_Glavatskikh_Scientific journal FMO.pdf936,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.