Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2389
Title: Викладання основ термодинаміки в курсі середньої школи
Other Titles: Teaching the Basics of Thermodynamics in the Course of Secondary School
Authors: Шабалдас, І. С.
Shabaldas, I. S.
Keywords: закони термодинаміки
феноменологічна термодинаміка
інтегроване навчання
laws of thermodynamics
phenomenological thermodynamics
integrated education
Issue Date: 2014
Citation: Шабалдас, І. С. Викладання основ термодинаміки в курсі середньої школи [Текст] / І. С. Шабалдас // Фізико-математична освіта : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: Ф. М. Лиман, В. С. Іваній, М. В. Каленик [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – Вип. 1 (6). – С. 187–193.
Abstract: У статті проведено аналіз недоліків традиційної методики викладання термодинаміки, що має важливе значення у формуванні інтелектуальних умінь та творчих здібностей учнів. Автор пропонує теоретичні та методичні засади інтегрованого навчання феноменологічної термодинаміки в середній школі, що сприяє усуненню її відокремлення від загального курсу фізики.
In article the analysis disadvantages of traditional methods of teaching thermodynamics, which is important in the formation of intellectual skills and creative abilities of pupils. The author offers theoretical and methodological foundations for an integrated study of phenomenological thermodynamics in secondary school, which helps to remove its separation from general physics course.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2389
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shabaldas.pdf615,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.