Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2230
Title: | Методологічні основи розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів у галузі використання інтернет-технологій |
Other Titles: | Methodological Bases of Development of Personal and Professional Competence of Teachers in the Field of Using Internet Technologies |
Authors: | Семеніхіна, Олена Володимирівна Semenikhina, Olena Volodymyrivna Безуглий, Дмитро Сергійович Bezuhlyi, Dmytro Serhiiovych Удовиченко, Ольга Миколаївна Udovychenko, Olha Mykolaivna Юрченко, Артем Олександрович Yurchenko, Artem Oleksandrovych |
Keywords: | розвиток особистісно-професійної компетентності педагогів development of personal and professional competence of teachers Інтернет-технології Іnternet technology підходи у навчанні approaches to learning |
Issue Date: | May-2017 |
Citation: | Семеніхіна, О. Методологічні основи розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів у галузі використання інтернет-технологій [Текст] / О. Семеніхіна, Д. Безуглий, О. Удовиченко, А. Юрченко // Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти : збірник наукових праць І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (24 травня 2017 р., Суми). – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/0B3JJtAkt_S06V2ljdzg4TDNRbk0/view |
Abstract: | У статті піднімається питання визначення методологічної основи розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів у галузі використання інтернет-технологій. Обгрунтовано, що системний підхід забезпечує цілісність педагогічного процесу з характерними ієрархічністю і наступністю; використання інтегрованого підходу сприяє появі нової якості інформатико-математичних знань та технологічних умінь; компетентісний підхід є важливим з позицій технологічної практики навчання; акмеологічний підхід забезпечує подальшу рефлексію професійної діяльності з індивідуальним проектуванням самовдосконалення і саморозвитку. The article raises the question of determining the methodological basis for the development of personal and professional competence of teachers in the field of Internet technologies. It is substantiated that the systematic approach ensures the integrity of the pedagogical process with characteristic hierarchy and continuity; the use of an integrated approach contributes to the emergence of a new quality of informatics and mathematical knowledge and technological skills; the competent approach is important from the point of view of technological training practice; The acmeological approach provides a further reflection of professional activity with individual designing self-development and self-development. |
URI: | http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2230 |
Appears in Collections: | Тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
stattia-Semenikhina.pdf | 262,9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.