Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1778
Title: Формування поняття фізична величина в учнів основної школи
Other Titles: Formation of the Concept of a Physical Quantity in Secondary School Pupils
Authors: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Keywords: фізична величина
формування
інтегративна модель
цикл процесу навчання
структурування навчального змісту
узагальнені способи діяльності
physical quantity
integrative model
structuring educational content
formation
loop learning process
generalized means of activity
Issue Date: 2014
Citation: Каленик, М. В. Формування поняття фізична величина в учнів основної школи [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014 – Вип. 6, Ч. 2. – С. 71–76.
Abstract: У статті розглядається зміст поняття фізична величина і визначається які його істотні ознаки повинні бути сформованими в учнів основної школи.
In the article the meaning of physical quantity and determined that its essential features to be formed in the secondary school pupils.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1778
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kalenik_stattya_formuvannya_fv.pdf402,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.