Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1777
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаленик, Михайло Вікторович-
dc.contributor.authorKalenyk, Mykhailo Viktorovych-
dc.date.accessioned2017-04-26T08:07:38Z-
dc.date.available2017-04-26T08:07:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКаленик, М. В. Організація бригадної роботи при виконанні учнями мініпроектів з фізики [Текст] / М. В. Каленик // Международный проект развития методических систем высшего профессионального образования "Проблемы методики обучения в высшей школе" : сборник статей. – Брянск : БГУ, 2014. – С. 19–21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1777-
dc.description.abstractУ статті показано, що у навчальному процесі, побудованому на його інтегративній моделі, створені всі необхідні умови для організації в цілому або використанні окремих етапів проектного методу навчання; вказано на шляхи удосконалення проектного методу. У процесі проектування від учнів вимагається не тільки виявлення, а й обґрунтування окремих істотних ознак компонента. Тому, формуючи цілісне уявлення про компоненти змісту шкільного курсу фізики, можна обмежитися системою запитань, які відіграють роль пізнавальних завдань, розв’язуючи які в малих групах, учні отримують одну або де- кілька істотних ознак компонента. Вказуються найбільш раціональні шляхи формування й використання у процесі навчання узагальнених систем самостійних робіт учнів, спрямованих на розвиток їх творчої активності, самостійності, мислення.uk_UA
dc.description.abstractThe article shows that the educational process built on its integrative model, all necessary conditions for the organization as a whole or use separate stages of project teaching method; Set on ways to improve the design method. In the design process required students to not only detect but also study some essential features of the component. Therefore, creating a holistic view of the components of the content of school physics course, the system can be limited to questions which play the role of cognitive tasks that solving in small groups, students receive one or more of the essential features of the component. Identifies the most rational ways of forming and usage in learning generalized system of independent work of students aimed at developing their creative activity, independence of thought.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпроектне навчанняuk_UA
dc.subjectміні-проектuk_UA
dc.subjectбригадаuk_UA
dc.subjectциклuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectкомпонентuk_UA
dc.subjectінтегративна модельuk_UA
dc.subjectнавчальна задачаuk_UA
dc.subjecttraining projectuk_UA
dc.subjectbrigadeuk_UA
dc.subjectlearning processuk_UA
dc.subjectintegrative modeluk_UA
dc.subjectmini-projectuk_UA
dc.subjectloop learning processuk_UA
dc.subjectcomponentuk_UA
dc.subjectlearning taskuk_UA
dc.titleОрганізація бригадної роботи при виконанні учнями мініпроектів з фізикиuk_UA
dc.title.alternativeOrganization Brigade in the Performance of Students in Physics Miniproektivuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc372.853:373.5uk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36795-69890-1-SM.pdf322,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.