Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1775
Title: Спрямованість навчального процесу на підвищення якості знань учнів з фізики
Other Titles: The Focus of the Learning Process to Improve the Quality of Students' Knowledge of Physics
Authors: Каленик, Віктор Іванович
Kalenyk, Viktor Ivanovych
Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Keywords: компетенція
компетентність
інтегративна модель
компетентнісний підхід
competencies
integrative model
competence
competence approach
Issue Date: 2011
Citation: Каленик, М. В. Спрямованість навчального процесу на підвищення якості знань учнів з фізики [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 98. – С. 110–113.
Abstract: Врахування загальної тенденції використання компетентнісного підходу у світовій системі освіти зумовлює переосмислення певних традиційних поглядів на організацію навчання фізики у вітчизняних загальноосвітніх закладах.
Considering the general trend of the use of competency approach to global education leads to rethink some traditional views on the organization of teaching physics in local secondary schools.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1775
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kirovograd_2011.pdf1,37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.