Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1751
Title: Використання довгострокових завдань з фізики для оцінки практичних умінь старшокласників
Other Titles: The Use of Long-Term Objectives in Physics to Assess Practical Skills of High School Students
Authors: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Keywords: довгострокові завдання
рівневі задачі
перевантаження учнів
компонент
long-term objectives
overload students
leveled problem
component
Issue Date: 2001
Citation: Каоленик, М. В. Використання довгострокових завдань з фізики для оцінки практичних умінь старшокласників [Текст] / М. В. Каленик // Педагогічні науки : збірник наукових праць. – Херсон : Айлант, 2001. – Вип. 24. – С. 198–201.
Abstract: Відносно невеликий час, враховуючи профільну орієнтацію навчання, який можна використати для розв’язування фізичних задач, вимагає пошуку способів збільшення їх кількості без значного перевантаження учнів домашньою роботою. Одним з таких способів є використання “довгострокових” рівневих завдань з розв’язування фізичних задач.
The relatively short time given orientation training profiles that can be used for solving physical problems requires finding ways to increase the number of students without a significant overload of homework. One such way is to use "long-term" objectives of level of solving physical problems.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1751
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dovgostrokovi_zavdannja.pdf212,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.