Стратегії проведення онлайн-лекцій для якісної підготовки майбутніх вчителів початкових класів
Ескіз недоступний
Дата
2023-10
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Educational Dimension
Анотація
Мета дослідження полягає визначенні ознак онлайн-лекцій, сутнісних характеристик і можливостей реалізації стратегій їх проведення у підготовці майбутніх учителів початкових класів. Дослідження проводилося зі здобувачами першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта одного із державних університетів України. Для його реалізація здійснили аналіз літератури за напрямом наукового пошуку, що дало можливість визначити понятійний апарат і теоретичну основу дослідження. Спираючись на це визначили стратегії якісної підготовки майбутніх вчителів початкових класів. Що знайшло практичну реалізацію в побудові моделі структури онлайн-лекції яка сприятиме ефективному її проведенню. На основі узагальнення практичного досвіду до кожної із структурних частин онлайн-лекції, дібрано і впорядковано засоби, інструменти та прийоми, які сприяють активній взаємодії, залученню студентів та рефлексії. Перспективи подальшого дослідження теми вбачаємо: у розвитку і вдосконаленні існуючих стратегій та моделі структури онлайн-лекції для ефективної підготовки майбутніх вчителів початкових класів; у дослідженні впливу онлайн-лекцій на академічні досягнення та мотивацію студентів; у розробці і впровадженні нових технологій та інструментів для покращення якості онлайн-лекцій. Результати дослідження можуть бути використанні науковцями, викладачами закладів вищої освіти, академічними керівниками і менеджерами, для забезпечення якісної та ефективної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у онлайн-середовищі.
Опис
Ключові слова
онлайн-лекція, стратегії проведення онлайн-лекцій підготовка майбутніх вчителів початкових класів, online lecture, online lecture strategies, training of future primary school teachers
Бібліографічний опис
Vasko O. O., Bilier O. S. Online lecture strategies for quality training of future primary school teachers. Educational Dimension. 2023. Vol. 9.pp.120-135. URL: https://acnsci.org/journal/index.php/ed/article/view/644 DOI: https://doi.org/10.31812/ed.644