Педагогічна майстерність академіка Івана Зязюна: лінгвоаксіологічний аспект

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядається функціональна своєрідність ключових концептів філософсько-педагогічних, філософсько-психологічних, текстів Івана Андрійовича Зязюна: людина, особистість, вчитель (талановитий вчитель) та учень (талановитий учень), радість, краса, педагогічна дія, інтелект, афект, воля, представлені особливості педагогічної майстерності академічного науковця в аспекті лінгвоаксіології.
The article deals with the functional load of key components of philosophical and pedagogical, philosophical and psychological texts of Ivan A. Zyazyun: people, person, teacher (a gifted teacher) and student (gifted students), joy, beauty, pedagogical action, intelligence, affect, will. Also there are outlined the expressionfeaturesof pedagogical skills of academician in terms oflanguage aksilogy.
Опис
Ключові слова
людина, особистість, вчитель, учень, радість, краса, педагогічная дія, інтелект, почуття, Іван Зязюн, people, person, teacher, student, teaching skills, pedagogical action, intelligence, sense, Ivan A. Zyazyun
Бібліографічний опис
Семеног, О. М. Педагогічна майстерність академіка Івана Зязюна: лінгвоаксіологічний аспект [Текст] / О. М. Семеног // Педагогічна майстерність академіка Івана Зязюна : зб. наук. пр. / [редкол. : Н. Г. Ничкало (голова), та ін. ; упорядн. : Н. Г. Ничкало , О. М. Боровік, ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. – К. : Богданова А. М., 2013. – С. 153–160.
Зібрання