Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1291
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатяш, Л. О.-
dc.contributor.authorMatiash, L. O.-
dc.date.accessioned2017-03-10T12:26:27Z-
dc.date.available2017-03-10T12:26:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМатяш, Л. О. Міжпредметні зв’язки як засіб інтенсифікації пізнавальної активності студентів [Текст] / Л. О. Матяш // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 77–81.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1291-
dc.description.abstractВстановлення міжпредметних зв'язків розглядається як засіб забезпечення пізнавальної активності студентів. У статті досліджуються окремі аспекти проблеми міжпредметних зв'язків, дана їх загальна характеристика, виділені особливості шляхів їх встановлення при навчанні математики. Ілюструється застосування міжпредметних зв'язків на прикладі використання методів лінійної алгебри при розв’язуванні завдань на порівняння коефіцієнтів хімічних реакцій. Розв’язування прикладних задач, що вимагають застосування раніше набутих навичок допомагає закріпленню досить важливого вміння застосовувати одержані знання в різних важливих ситуаціях. Викладання навчальних дисциплін таким чином стане цікавішим, продуктивнішим і буде відповідати принципу інтенсифікації всього навчального процесу. У висновках автором зазначено, що використання міжпредметних зв’язків сприяє пошуку загальних математичних та методологічних закономірностей.uk_UA
dc.description.abstractEstablishing interdisciplinary relations is considered to be a means of students’ cognitive activity enhancement. Certain aspects of interdisciplinary relations problem are regarded in the article, their general characteristics are given, peculiarities of the ways of their establishment in the process of teaching mathematics are defined. Implementation of interdisciplinary relations on the example of linear algebra methods in solving the problems on coefficients comparison of chemical reactions is illustrated. Solving applied problems that require application of the early acquired skills helps to consolidate quite an important ability to use the obtained knowledge in different important situations. Thus, teaching of educational disciplines will become more interesting, productive and will correspond to the principle of the whole educational process enhancement. In the conclusions the author points out that interdisciplinary relations implementation makes for finding general mathematical and methodological regularities.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв'язкиuk_UA
dc.subjectфункції межпредтетних зв'язківuk_UA
dc.subjectпізнавальна активністьuk_UA
dc.subjectлінійна алгебраuk_UA
dc.subjectхімічна реакціяuk_UA
dc.subjectінтенсифікація навчального процесуuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectinterdisciplinary relationsuk_UA
dc.subjectfunctions of interdisciplinary relationsuk_UA
dc.subjectcognitive activityuk_UA
dc.subjectlinear algebrauk_UA
dc.subjectchemical reactionuk_UA
dc.subjecteducational process enhancementuk_UA
dc.subjectstudentuk_UA
dc.titleМіжпредметні зв’язки як засіб інтенсифікації пізнавальної активності студентівuk_UA
dc.title.alternativeInterdisciplinary Relations as a Means of Students’ Cognitive Activity Enhancementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc378.14.015:51uk_UA
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matiash_Mizhpredmetni zviazky.pdf1,56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.