Навчальна книга: діалогічна взаємодія і співтворчість учителя й учнів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядаються структурно-змістове наповнення навчального посібника «Народився він для бою… Вивчення творчості Івана Багряного в школі» О. Куцевол. Доводиться, що ключові концепти педагогічного дискурсу – індивідуальність письменника і педагогічні технології – подані у книжці у вимірах діалогічної взаємодії і співтворчості вчителя і учнів.
In the light of dialogic interaction and co-creation of teachers and students is presented structurally meaningful composition of textbook “He was born to fight… ”. It is proved that key concepts of the pedagogical discourse – the individuality of the writer and educational technology are presented trough the measurements of teachers and students dialogic interaction and co-creation.
Опис
Ключові слова
навчальна книга, І. Багряний, О. Куцевол, учитель, учень, діалогічна взаємодія, співтворчість, textbook, I. Bagrjany, O. Kucevol, teachers, students, dialogic interaction, co-creation
Бібліографічний опис
Семеног, О. Навчальна книга: діалогічна взаємодія і співтворчість учителя й учнів [Текст] / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – № 11. – C. 46–48.
Зібрання