Психолого-педагогічні особливості дітей старшого дошкільного віку з повних та неповних сімей

Анотація
В магістерській роботі розглядаються психолого-педагогічні особливості виховання дітей старшого дошкільного віку в повних та неповних сім’ях. З’ясовано загальні психолого-педагогічні особливості психічного розвитку дітей старшого дошкільного віку, які виховуються в повних та неповних сім’ях. Здійснено порівняльний аналіз психолого-педагогічних особливостей дітей старшого дошкільного віку в повних та неповних сім’ях. Розроблена комплексна програма психолого-педагогічної роботи з неповними сім’ями, в яких виховуються діти старшого дошкільного віку.
The master’s thesis examines the psychological and pedagogical features of raising older preschool children in complete and incomplete families. The general psychological and pedagogical features of mental development of children of senior preschool age who are brought up in complete and incomplete families are found out. A comparative analysis of the psychological and pedagogical characteristics of older preschool children in complete and incomplete families. A comprehensive program of psychological and pedagogical work with single-parent families with older preschool children has been developed.
Опис
Ключові слова
повні та неповні сім’ї, старший дошкільний вік, психолого-педагогічні особливості, тривожність, агресивність, complete and incomplete families, senior preschool age, psychological and pedagogical features, anxiety, aggression
Бібліографічний опис
Ткачук, А. А. Психолого-педагогічні особливості дітей старшого дошкільного віку з повних та неповних сімей [Текст] : магістер. робота / А. А. Ткачук ; науковий керівник А. В. Вертель. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 81 с.