Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11765
Title: Формування англомовної компетентності у техніці читання з використанням ігрових прийомів в учнів 3-го класу закладів загальної середньої освіти
Other Titles: Formation of English Competence in Reading Technique with the Use of Game Techniques in Students of the 3rd Grade of Comprehensive School
Authors: Логвиненко, А. М.
Lohvynenko, A. M.
Подосиннікова, Ганна Ігорівна
Podosynnikova, Hanna Ihorivna
Keywords: англійська мова
компетентність у техніці читання
ігрові прийоми
навчальні ігри
буквені ігри
початковий ступінь навчання
reading technique
game activity
letter games
auxiliary groups
word configuration
Issue Date: 2021
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Логвиненко, А. М. Формування англомовної компетентності у техніці читання з використанням ігрових прийомів в учнів 3-го класу закладів загальної середньої освіти [Текст] / А. М. Логвиненко, Г. І. Подосиннікова // Філологічні студії : збірник статей студентів, магістрів, молодих учених / МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Факультет іноземної та слов’янської філології ; [гол.ред.: В. В. Герман]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. – С. 23–29.
Abstract: У статті розглянуто формування англомовної компетентності в техніці читання на початковому ступені навчання; зазначено, що використання навчальних ігор значно підвищує мотивацію та інтерес учнів до вивчення іноземної мови. Розглянуто типи ігрових прийомів (навчальних ігор) у цьому процесі. Охарактеризовано методичну типологію буквених ігор для формування англомовної компетентності в техніці читання в учнів 3-го класу закладів загальної середньої освіти.
The article considers the process of learning English at the initial stage of learning, and mastering English competence in the technique of reading. Researched the use of game techniques, which significantly increases the motivation and interest of students to learn a foreign language. Research shows that participation in the game is one of the most important motives for learning English.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11765
Appears in Collections:Філологічні студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lohvynenko_Podosynnikova.pdf344,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.