Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11761
Title: Вивчення образних мовних засобів на матеріалах пісенної творчості гурту Kazka на уроках української мови
Other Titles: Studing The Imaging Language Means on The Materials of "Kazka's" Band Songs in Ukrainian Language Lessons
Authors: Громова, Наталія Василівна
Hromova, Nataliia Vasylivna
Білик, Каріна Вікторівна
Bilyk, Karina Viktorivna
Keywords: мовний образ
символ
пісня
тропи
лексика
linguistic image
symbol
song
trails
lexical material
Issue Date: 2021
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Білик, К. В. Вивчення образних мовних засобів на матеріалах пісенної творчості гурту Kazka на уроках української мови [Текст] / К. В. Білик ; наук. керівник Н. В. Громова // Філологічні студії : збірник статей студентів, магістрів, молодих учених / МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Факультет іноземної та слов’янської філології ; [гол.ред.: В. В. Герман]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. – С. 3–8.
Abstract: У статті розглядаються особливості образних мовних засобів текстів пісень гурту «Казка». З'ясовано стилістичну роль тропів у текстах пісень гурту. Також визначено глибину емоційності пісень та їх народознавчі аспекти. Наведено способи ефективного використання текстів пісень у навчальному процесі, під час уроків з вивчення лексикології.
The features of figurative language means of the lyrics of the band "Kazka" is considered in the article. The stylistic role of tropes in the lyrics of the band is clarified. The depth of emotional songs and their ethnographic aspects are also determined. The ways of effective use of lyrics in the educational process, during lessons on lexicology are given.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11761
Appears in Collections:Філологічні студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilyk.pdf333,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.