Мовна особистість учителя в соціокультурній парадигмі XXI століття

Ескіз
Дата
2007
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті з'ясовуються соціолінгвістичні чинники впливу на формування мовної особистості майбутнього вчителя-словесника, окреслюються шляхи підготовки вчителя як культуромовної особистості з урахуванням провідних тенденцій зарубіжної школи.
The article is devoted to the problem of the formation the language personality of teacher. The author tries to analyze social and linguistic factors of the problem, focuses on the ways of professional training of future Ukrainian language teacher on the basis of modern tendencies of foreign science educational establishments.
Опис
Ключові слова
мовна особистість, учитель, профільна українськомовна підготовка, соціолінгвістичний чинник, лінгвокультурознавча компетенція, linguistic identity, teacher, profiled Ukrainian-language training, sociolinguistic factor, culturological linguistic competence
Бібліографічний опис
Семеног, О. Мовна особистість учителя в соціокультурній парадигмі ХХІ століття [Текст] / О. Семеног // Професійна освіта: педагогіка і психологія : польсько-український щорічник / за. ред.: Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. – Ченстохова ; Київ, 2007. – Вип. ІХ.– С. 323–332.
Зібрання