Варіативний складник змісту загальної середньої освіти: актуальність, цінність і якість

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Автори розглядають варіативну складову змісту загальної середньої освіти як ресурс для забезпечення якості підготовки випускників шкіл. Автори зазначають, що для якісного вдосконалення необхідні механізми та технології реалізації такого змісту, оскільки навчальний процес повинен бути максимально наближеним до запитів і потреб здобувачів освіти, допомагаючи розкрити здібності, індивідуальні особливості та інтелектуальний потенціал кожної особистості.
The authors consider a variable component of the content of general secondary education as a resource to ensure the quality of training of school graduates. The authors note that qualitative improvement requires mechanisms and technologies for the implementation of such content, because the educational process should be as close as possible to the requests and needs of pupils, helping to reveal the abilities, individual characteristics and intellectual potential of each personality.
Опис
Ключові слова
заклади загальної середньої освіти, варіативний компонент, курси за вибором, формування і реалізація змісту факультативних і спеціальних курсів, general secondary education institutions, variable component, elective courses, formation and implementation of the content of optional and special courses
Бібліографічний опис
Кизенко, В. Варіативний складник змісту загальної середньої освіти: актуальність, цінність і якість [Текст] / В. Кизенко, О. Васько // Improving Living Standards: current opportunities and limitations : monograph / [eds: W. Duczmal, I. Ostopolets]. – Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2020. – P. 459–469.