Логопедично-реабілітаційний супровід дітей із порушеннями психофізичного розвитку

Анотація
У монографії висвітлено актуальні сучасні питання лого-корекційної та корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення різної складності та етіології. Презентовано результати теоретико-практичних розвідок щодо професійної компетенції учителя-логопеда в умовах професійного середовища з позицій забезпечення потрібного рівня якості освітніх послуги. Обґрунтовано створення нових освітніх і корекційно-розвивальних методик організації оптимального навчально-виховного процесу та соціалізації дітей із порушенням психофізичного розвитку. Визначено особливості логопедично-реабілітаційної роботи серед дітей з різними варіантами порушення психофізичного розвитку. Окреслено перспективи використання представлених розробок у процесі навчання та виховання дітей із порушеннями психофізичного розвитку у закладах різного спрямування. Видання адресоване науковцям, аспірантам, керівникам наукових і навчальних закладів, студентам спеціальності 016 Спеціальна освіта, педагогічним працівникам, викладачам.
The monograph highlights current issues of logo-correctional and correctional-rehabilitation work with children with speech disorders of varying complexity and etiology. The results of theoretical and practical investigations on the professional competence of a teacher-speech therapist in a professional environment from the standpoint of ensuring the required level of quality of educational services are presented. The creation of new educational and correctional and developmental methods of organizing the optimal educational process and socialization of children with mental and physical disabilities is substantiated. Peculiarities of speech therapy and rehabilitation work among children with different variants of psychophysical development disorders are determined. Prospects for the use of the presented developments in the process of education and upbringing of children with mental and physical disabilities in institutions of different directions are outlined. The publication is addressed to scientists, graduate students, heads of scientific and educational institutions, students majoring in 016 Special Education, teachers, teachers.
Опис
Ключові слова
лого-корекційна робота, корекційно-реабілітаційна робота, теоретико-практичні розвідки, професійна компетенція, корекційно-розвивальні методики, соціалізація дітей, психофізичний розвиток, соціальне замовлення, мовленнєва підготовка, діагностика, засоби арттерапії, церебральний параліч, діти-логопати, корекція заїкання, засоби фізичної реабілітації, logo-correctional work, correctional-rehabilitation work, theoretical and practical intelligence, professional competence, correctional and developmental methods, socialization of children, psychophysical development, social order, speech training, diagnostics, art therapy, cerebral palsy, children-speech therapists, stuttering correction means of physical rehabilitation
Бібліографічний опис
Логопедично-реабілітаційний супровід дітей із порушеннями психофізичного розвитку [Текст] : монографія / [А. І. Кравченко, Л. В. Мороз, Л. Л. Стахова, О. В. Ласточкіна, К. О. Зелінська-Любченко, І. В. Кравченко], за ред. А. І. Кравченка. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2021. – 288 с.