Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10710
Title: Сайт туристичної компанії як засіб позиціонування підприємства
Other Titles: Website of the Tourist Company as a Means of Positioning the Enterprise
Authors: Ващенко, Олександр Володимирович
Vashchenko, Oleksandr Volodymyrovych
Зігунова, Інна Сергіївна
Zihunova, Inna Serhiivna
Keywords: сайт
site
туристична фірма
travel agency
Issue Date: 15-May-2020
Citation: Ващенко, О. В. Сайт туристичної компанії як засіб позиціонування підприємства [Текст] / О. В. Ващенко, І. С. Зігунова // Індустрія туризму та гостинності: досвід, проблеми, перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Суми : ФОП Цьома С.П., 2020. – С. 152–155.
Abstract: Стаття висвітлює питання необхідності створення сайту туристичної компанії як засобу позиціонування підприємства на ринку послуг. Приділяється увага структурі, дизайну та змісту сайту туристичної компанії, інші позитивні сторони його функціонування, які впливають на конкурентоспроможність та прибутковість турпідприємства.
The article highlights the need to create a website for a travel company as a means of positioning the company in the services market. Attention is paid to the structure, design and content of the site of the travel company, other positive aspects of its operation, which affect the competitiveness and profitability of the travel company.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10710
Appears in Collections:Тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.