Інтеграційний підхід до формування медіакультури вчителя-словесника в курсах «Сучасна українська літературна мова» і «Методика навчання української мови»

Анотація
IREX «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність» у курси «Сучасна українська літературна мова» й «Методика навчання української мови»; доводиться, що таке поєднання дозволить підвищити якість формування інфомедійних компетентностей майбутніх педагогів, зокрема медіакультури (критичне мислення, інфомедійну й візуальну грамотність, соціальну толерантність, стійкість до впливів тощо).
IREX “Learn and distinguish: infomedia literacy” in the courses “Modern Ukrainian literary language” and “Methods of teaching the Ukrainian language”; it is proved that this combination will improve the quality formation of infomedia competencies by future teachers, in particular, media culture (critical thinking, infomedia and visual literacy, social tolerance, resistance to influences, etc.).
Опис
Ключові слова
багатокомпонентне складне речення, інфомедійна грамотність, критичне мислення, медіакультура, медіаграмотність, складна синтаксична конструкція, складне синтаксичне ціле, соціальна толерантність, multicomponent complex sentence, infomedia literacy, critical thinking, media culture, media literacy, complex syntactic construction, complex syntactic whole, social tolerance
Бібліографічний опис
Герман, В. В. Інтеграційний підхід до формування медіакультури вчителя-словесника в курсах «Сучасна українська літературна мова» і «Методика навчання української мови» [Текст] / В. В. Герман // Scientific Research in XXI Century : proceedings of the 8th International Scientific and Practical Conference, (06–08. 03. Ottawa, Canada). – Ottawa, Canada, 2021. – № 44. – C. 166–176.
Зібрання