Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10320
Title: Корекція психофізичного розвитку дітей з важкими інтелектуальними порушеннями засобом рухливих ігор
Other Titles: Correction of Psychophysical Development of Children with Severe Intellectual Disabilities by Means of Moving Games
Authors: Косенко, Юрій Миколайович
Kosenko, Yurii Mykolaiovych
Бойко, Олена Петрівна
Boiko, Olena Petrivna
Keywords: корекція
психофізичний розвиток
діти з важкими інтелектуальними порушеннями
рухливі ігри
correction
psychophysical development
children with severe intellectual disabilities
mobile games
Issue Date: 2020
Citation: Бойко, О. П. Корекція психофізичного розвитку дітей з важкими інтелектуальними порушеннями засобом рухливих ігор [Текст] : магістер. робота / О. П. Бойко ; науковий керівник Ю. М. Косенко. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 111 с.
Abstract: Об’єктом дослідження є процес психофізичного розвитку осіб з важкими порушеннями інтелектуального розвитку. Предмет дослідження – корекція психофізичного стану осіб з важкими порушеннями інтелектуального розвитку засобом рухливих ігор. Мета дослідження – теоретично узагальнити та експериментально перевірити ефективність комплексу адаптованих рухливих ігор та методики їх використання в роботі з дітьми з важкими порушеннями інтелекту. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі розкрито сутність поняття «корекція», висвітлено розвиток дітей з порушенням інтелекту та шляхи його корекції, описано особливості психофізичного розвитку дітей з важкими порушеннями інтелектуального розвитку. У другому розділі описано критерії тa рiвнi психoфiзичнoгo рoзвитку дiтей з вaжкими пoрушеннями iнтелекту, досліджено стан психoфізичнoгo рoзвитку дітей з вaжкими інтелектуальними пoрушеннями нa кoнстaтувaльнoму етaпі дoслідження. У третьому розділі описано комплекси адаптованих рухливих ігор для дітей з важкими інтелектуальними порушеннями, висвітлено методику проведення рухливих ігор дітям зазначеної категорії та проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження.
The object of research is the process of psychophysical development of people with severe intellectual disabilities. The subject of research is the correction of the psychophysical state of persons with severe intellectual disabilities by means of mobile games. The purpose of the study is to theoretically generalize and experimentally test the effectiveness of a set of adapted mobile games and methods of their use in working with children with severe intellectual disabilities. The master's thesis consists of an introduction, three sections, conclusions and a list of sources used. The introduction substantiates the relevance of the study, defines the purpose and objectives of the study. The first section reveals the essence of the concept of "correction", highlights the development of children with intellectual disabilities and ways of its correction, describes the features of psychophysical development of children with severe intellectual disabilities. The second section describes the criteria and levels of psychophysical development of children with severe intellectual disabilities, the state of psychophysical development of children with severe intellectual disabilities on the basis of the statement. The third section describes the complexes of adapted mobile games for children with severe intellectual disabilities, highlights the method of conducting mobile games for children of this category and analyzes the effectiveness of the formative part of the experiment. The conclusions summarize the main results of the master's research.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10320
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.