Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1027
Title: Концепція соціодинаміки корекційно-реабілітаційної діяльності
Other Titles: Концепция социодинамики коррекционно-реабилитационной деятельности
Concept Sociodynamics Correctional-Rehabilitation Activities
Authors: Дегтяренко, Тетяна Миколаївна
Дегтяренко, Татьяна Николаевна
Dehtiarenko, Tetiana Mykolaivna
Keywords: cоціодинаміка
социодинамика
sociodynamics
корекційно-реабілітаційна діяльність
коррекционно-реабилитационная деятельность
correctional-rehabilitation activity
особи з психофізичними порушеннями
лица с психофизическими нарушениями
persons with mental and physical impairments
реформування системи спеціальної освіти
реформирование системы специального образования
reform of the system of special education
Issue Date: 2011
Publisher: Університет «Україна»
Citation: Дегтяренко, Т. М. Концепція соціодинаміки корекційно-реабілітаційної діяльності [Текст] / Т. М. Дегтяренко // Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : тези доповідей. – Київ : Університет «Україна», 2011. – С. 51–53. – Режим доступу: http://www.vmurol.com.ua/upload/Naukovo_doslidna%20robota/Elektronni_vidannya/Zbirnik_tez2011.pdf
Abstract: В тезах доповіді відмічається актуальність розробки єдиної методологічної концепції щодо розбудови корекційно-реабілітаційної допомоги в сучасному освітньому просторі.
В тезисах доклада отмечается актуальность разработки единой методологической концепции относительно развития коррекционно-реабилитационной помощи в современном образовательном пространстве.
The theses of the report is marked urgency develop a unified methodological concept for developing correctional-rehabilitation help in today's educational environment.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1027
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дегтяренко_Zbirnik_tez2011.pdf2,46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.