Методичні засади навчання історії середніх віків на межі ХІХ–ХХ ст.
Вантажиться...
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті проаналізовано методичні засади навчання історії Середніх віків в середній школі, розкрито освітній потенціал підручників, показано особливості змісту, шляхи його запровадження у практику навчання зазначеного періоду.
The article analyzes the methodological foundations of teaching the history of the Middle Ages in secondary school, reveals the educational potential of textbooks, shows the features of the content, the ways of their implementation in the teaching practice of the specified period.
The article analyzes the methodological foundations of teaching the history of the Middle Ages in secondary school, reveals the educational potential of textbooks, shows the features of the content, the ways of their implementation in the teaching practice of the specified period.
Опис
Ключові слова
Середні віки, підручник, медієвістика, освіта, викладання, Middle Ages, textbook, medieval studies, education, teaching
Бібліографічний опис
Моцак, С. І. Методичні засади навчання історії середніх віків на межі ХІХ–ХХ ст. [Текст] / С. І. Моцак, С. О. Авхутська // Теоретичні питання культури, освіти та виховання : збірник наукових праць / Київський національний лінгвістичний університет. – Київ, 2019. – № 1 (59). – С. 39–42.