Психологічні особливості розвитку мовлення у дошкільнят

Анотація
В роботі визначено поняття «діалогічне мовлення». Представлені функції та умови формування мовлення у дошкільників. Розглянуто сюжетно-рольову гру як найбільш продуктивну діяльність для розвитку мовлення у дошкільників. Виокремлено умови створення активного мовленневого середовища. Визначено комунікативну компетентність як здатність дитини бути успішно реалізованою у процесі соціальної взаємодії. Емпірично досліджено психологічні особливості мовлення у дітей дошкільного віку. Розглянуто засоби розвитку навичок діалогічного мовлення на заняттях з дітьми дошкільного віку
The concept of "dialogic speech" is defined in thesis. Functions and conditions of speech formation in preschoolers are presented. Plot-role game is considered as the most productive activity for speech development in preschoolers. The conditions for creating an active speech environment are highlighted. Communicative competence is defined as the child's ability to be successfully realized in the process of social interaction. The psychological features of speech in preschool children have been empirically studied. The means of developing dialogic speech skills during lessons with preschool children are considered
Опис
Ключові слова
діалогічне мовлення, мовленнєва активність, сюжетно-рольова гра, соціальна взаємодія, діалогічна компетенція, комунікативна компетентність, dialogic speech, speech activity, plot-role game, social interaction, dialogic competence, communicative competence
Бібліографічний опис
Рудна, С. М. Психологічні особливості розвитку мовлення у дошкільнят [Текст] : магістер. робота / С. М. Рудна ; науковий керівник К. М. Пасько. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 80 с.