Кафедра теорії та методики фізичної культури
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра теорії та методики фізичної культури за Ключові слова "agility"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості розвитку спритності у дітей молодшого шкільного віку в групах продовженого дня(2021) Гвоздецька Світлана Володимирівна; Рибалко Петро Федорович; Прокопова Людмила Іванівна; Дубинська Оксана Яківна; Красілов Андрій Дмитрович; Hvozdetska Svitlana Volodymyrivna; Rybalko Petro Fedorovych; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Dubynska Oksana Yakivna; Krasilov Andrii DmytrovychМетою статті є розробка та експериментальне обґрунтування методики розвитку спритності у дітей молодшого шкільного віку у групах продовженого дня засобами рухливих ігор. Для реалізації визначеної мети було використано такі методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури, педагогічне спостереження, тестування рівня розвитку спритності, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. У процесі вивчення й аналізу науково методичної літератури було визначено, що додаткове використання рухливих ігор на годинах фізичної культури в групах продовженого дня позитивно впливає на розвиток спритності в учнів молодшого шкільного віку. Також аналіз існуючих програм і методик стосовно проведення годин фізичної культури у групах продовженого дня показав, що вони малочислені та застарілі і потребують наукового обґрунтування. Для заздалегідь визначеного та спрямованого впливу на розвиток спритності у молодших школярів на годинах фізичної культури у групах продовженого дня була розроблена авторська методика, при складанні якої були враховані: зміст шкільної програми з фізичної культури для молодших школярів, вік, стать, рівень фізичної підготовленості, бажання школярів відвідувати години фізичної культури. Для експериментального обґрунтування розробленої нами методики був проведений педагогічний експеримент, результати якого свідчать про ефективність використання авторської методики для розвитку спритності у дітей молодшого шкільного віку на годинах фізичної культури у групах продовженого дня.Документ Розвиток гнучкості та координаційних здібностей у процесі підготовки футбольного воротаря(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Балухта Євгеній Євгенійович; Balukhta Yevhenii Yevheniiovych; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro FedorovychАктуальність роботи полягає в тому, що побудова навчально-тренувального процесу воротарів у футболі завжди носила особливий специфічний характер. Адже гравці цього ігрового амплуа у процесі змагальної діяльності змушені використовувати широкий специфічний арсенал техніко-тактичних дій, застосування яких вимагає спеціальної підготовки. Встановлено, що воротарі під час гри найчастіше здійснюють удар від воріт, передачі м’яча ударом ногою з рук, перехоплення м’яча, прийом м’яча руками. При цьому найбільша кількість неточних дій у грі воротарі здійснюють при виконанні передач м’яча ударом ногою з рук, передач м’яча ударом з ґрунту, ударів від воріт.