Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "biology lesson"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Впровадження технології «ситуація успіху» на уроках біології у закладах загальної середньої освіти(2020) Бугрим Анна Олегівна; Buhrym Anna Olehivna; Генкал Світлана Едуардівна; Genkal Svitlana EduardivnaУ роботі обґрунтовується методика впровадження технології «ситуація успіху» на уроках біології. Розглядається структура, алгоритм створення «ситуації успіху» та необхідність використання акмеологічного підходу. Розкривається сутність технології та шляхи її впровадження на уроках біології. Окреслено педагогічні умови та методологічні підходи щодо впровадження технології «ситуація успіху» в навчальний процес. Визначено результативний компонент авторської методики – підвищення рівня мотивації навчальної діяльності та рівня навчальних досягнень.Документ Організація групової роботи як засобу самореалізації учнів на уроках біології(2020) Хижняк Євгенія Анатоліївна; Khyzhniak Yevheniia Anatoliivna; Генкал Світлана Едуардівна; Henkal Svitlana EduardivnaРозглянуто та проаналізовано основні форми, методи, принципи групової роботи, розроблено методику організації групової роботи як засобу самореалізації учнів на уроках біології. Окреслено педагогічні умови та методологічні підходи до застосування групових форм роботи в навчальному процесі. Визначено результат групової роботи – підвищення рівня мотивації навчання, самореалізація учнів. Наголошується, що групова робота забезпечує підвищення якості навчання учнів.Документ Формування дослідницької компетентності учнів на уроках біології в профільних класах(2020) Терехова Ксенія Миколаївна; Terekhova Kseniia Mykolaivna; Генкал Світлана Едуардівна; Henkal Svitlana EduardivnaМагістерська робота присвячена проблемі формування дослідницької компетентності учнів на уроках біології в профільних класах. Розглядається структура, сутність дослідницької компетентності учнів у контексті дидактичних принципів. Розроблено методику та педагогічні умови її впровадження на уроках біології. Обґрунтовано критерії, рівні, методи формування дослідницької компетентності. Експериментально доведено ефективність розробленої методики, що підтверджено підвищенням рівня навчальних досягнень, мотивації та рівнів дослідницької компетентності учнів.