Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "educational work"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виховна робота в закладах позашкільної освіти STEM спрямування(2020) Бойченко Віталій Віталійович; Boichenko Vitalii Vitaliiovych; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaУ магістерській роботі з’ясовано теоретичні, змістово-процесуальні та методичні засади виховної роботи в закладах позашкільної освіти STEM спрямування; висвітлено сутність STEM-освіти й виховний потенціал закладів позашкільної освіти STEM спрямування; розкрито нормативне забезпечення виховної роботи в закладах позашкільної освіти STEM спрямування; окреслено змістово-процесуальні й методичні засади виховної роботи в закладах позашкільної освіти STEM спрямування; розроблено і схарактеризовано модель організації виховної роботи в закладах позашкільної освіти STEM спрямування.Документ Організація виховної роботи в гуртожитках коледжів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Клименко Леся Володимирівна; Klymenko Lesia Volodymyrivna; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina AnatoliivnaУ магістерській роботі з’ясовано теоретичні та організаційно-методичні засади виховної роботи зі студентами гуртожитків коледжів. Визначено сутність і завдання виховної роботи зі студентами коледжів, які проживають у гуртожитках. Охарактеризовано особливості студентського колективу гуртожитку. Окреслено нормативне забезпечення виховної роботи в гуртожитках коледжу. Виявлено змістово-процесуальні засади виховної роботи в гуртожитках коледжів. Розроблено й науково обґрунтовано модель виховної роботи зі студентами гуртожитків.Документ Особливості виховної роботи зі школярами у класах інклюзивного навчання(2020) Луговська Маргарита Сергіївна; Luhovska Marharyta Serhiivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaЗ’ясовано теоретичні та практичні основи виховної роботи зі школярами у класах інклюзивного навчання. Виокремлено етапи розвитку, окресленo нормативні основи, з’ясовано змістові та визначено процесуальні основи виховання школярів у класах інклюзивного навчання.