Кафедра логопедії
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра логопедії за Ключові слова "behavior"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психологічна корекція відхилень у поведінці дітей із заїканням старшого дошкільного віку(2020) Заїзжай Анна Олександрівна; Zaizzhai Anna Oleksandrivna; Харченко Тамара Григорівна; Kharchenko Tamara HryhorivnaКваліфікаційна магістерська робота присвячена дослідженню особливостей поведінки дітей старшого дошкільного віку із заїканням та психокорекційній роботі із дітьми означеної категорії. Здійснено емпіричне дослідження щодо виявлення відхилень у поведінці старших дошкільників із заїканням, проаналізовано та інтерпретовано його результати. Складено та апробовано психокорекційну програму по подоланню відхилень у поведінці дітей старшого дошкільного віку із заїканням «Ти все зможеш!», перевірена її ефективність у навчально-виховному процесі.Документ Психологічна підтримка військовослужбовців з посттравматичним стресовим розладом(2020) Лахтарина Юлія Сергіївна; Lakhtaryna Yuliia Serhiivna; Харченко Тамара Григорівна; Kharchenko Tamara HryhorivnaКваліфікаційна магістерська робота присвячена вивченню особливостей поведінки військовослужбовців з посттравматичним стресовим розладом (ПТСР). Здійснено емпіричне дослідження щодо виявлення відхилень у поведінці означеної категорії військовослужбовців, проаналізовано та інтерпретовано його результати. Обґрунтовано та складено психологічні рекомендації практичним психологам в розташуванні військових частин і в реабілітаційних центрах для подолання негативних проявів поведінки та порушень емоційно-вольової сфери у військовослужбовців з ПТСР.Документ Психологічні особливості поведінки дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Шарпило Олена Володимирівна; Sharpylo Olena Volodymyrivna; Харченко Тамара Григорівна; Kharchenko Tamara HryhorivnaУ сучасному житті існує безліч факторів, що впливаючи на людину змінюють її психічний стан, установки, відношення до інших людей, провокують появу небажаних форм поведінки. Здатність до саморегуляції поведінки, до формування комунікативних навичок набувають у сучасному житті особливої актуальності. Насамперед це стосується найбільш вразливих категорій дітей, а саме дітей із особливими потребами. Нашу увагу привернули діти молодшого шкільного віку із мовленнєвими порушеннями. Цим дітям дуже важко адаптуватись до наявних труднощів. Перепоною для повноцінного спілкування стають мовленнєві порушення, патохарактерологічні невротичні реакції, страх мовлення, агресивність. Важливо вчасно корегувати небажані прояви поведінки у таких дітей, всіляко підтримувати впевненість у власних силах.