Тези доповідей
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Тези доповідей за Ключові слова "development of critical thinking"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Систематизація та узагальнення знань учнів на уроках фізики на прикладі розв’язування задач(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Каленик Михайло Вікторович; Ільченко Вікторія; Kalenyk Mykhailo Viktorovych; Ilchenko VictoriaЦя стаття присвячена ефективним методам систематизації та узагальнення знань учнів з фізики. Автор пропонує інноваційний підхід до проведення уроків, який базується на груповій роботі та розв'язанні різноманітних задач. Запропонована методика дозволяє не лише закріпити теоретичний матеріал, але й розвинути у учнів навички аналізу, синтезу та дослідження. Стаття містить детальний опис етапів уроку, а також обґрунтування переваг запропонованого методу.Документ Формування дослідницької компетентності учнів шляхом організації інтегрованих позакласних заходів(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo Viktorovych; Мясоєдова Ольга; Myasoedova OlgaСтаття присвячена актуальному питанню формування дослідницьких компетентностей учнів через організацію інтегрованих позакласних заходів. Автор підкреслює важливість розвитку в учнів не лише знань, а й умінь самостійно досліджувати, аналізувати та синтезувати інформацію. Описані методи та прийоми, які сприяють формуванню ключових компетентностей, таких як ціннісно-смислові, загальнокультурні, навчально-пізнавальні та інші. Стаття пропонує конкретні приклади інтегрованих заходів, які можуть бути використані в навчальному процесі.Документ Формування екологічної компетентності учнів в проектній діяльності на уроках фізики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Каленик Михайло Вікторович; Сіромаха Аліна; Kalenyk Mykhailo Viktorovych; Siromakha AlinaСтаття досліджує ефективність використання проектної діяльності на уроках фізики для формування екологічної компетентності учнів. Автор обґрунтовує, що залучення учнів до проектів, спрямованих на вирішення екологічних проблем, сприяє розвитку не лише знань з фізики, а й формуванню відповідального ставлення до навколишнього середовища. Стаття детально описує процес організації проектної діяльності, включаючи вибір тем, формування груп, та оцінювання результатів.