Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "biology"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методика використання SMART-технологій у процесі підготовки майбутнього вчителя біології(2020) Федосенко Владислав Анатолійович; Fedosenko Vladyslav Anatoliiovych; Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla PetrivnaМагістерська робота присвячена дослідженню ефективності застосування SMART-технологій у процесі навчання біології і підготовці майбутніх вчителів до уроків біології. Представлено роль використання SMART-технологій в освітньому процесі. Описані можливості використання технології інтерактивної дошки SMART Board, її основні функції та переваги. Показана роль Інтернет ресурсу LEARNING APPS у підготовці вчителя до уроку біології. Найбільшу увагу зосереджено на головних можливостях ресурсу LEARNING APPS: забезпечення підтримки навчання та процесу викладання за допомогою інтерактивних вправ, збір інтерактивних вправ та загальний доступ до них. Конструктор LEARNING APPS призначений для розробки та зберігання дидактичних мультимедійних інтерактивних завдань, за допомогою яких в ігровій формі вчитель може закріпити та перевірити здобуті знання учнів, що сприяє формуванню пізнавального інтересу, мотивації до навчання. Розглянуто технологію використання мобільних додатків на уроках біології та відео-навчання як частина сучасного уроку біології. У ході педагогічного експерименту досліджено методику використанням SMART технології під час проведення уроків біології студентами та проаналізовано рівень сформованості умінь і навичок майбутніх вчителів у користуванні SMART комплексу на уроках біології. За результатами проведеного експерименту було виявлено ефективність використання інформаційних технологій під час підготовки майбутнього вчителя біології до уроків та сформовані висновки. Використовуючи у роботі технології SMART комплексу підвищується рівень засвоєння нового матеріалу, він стає більш доступним, зростає зацікавленість та активність учнів, формується пізнавальний інтерес та дослідженно ефективність використання SMART комплексу на різних типах та етапах на уроках біології.Документ Методика використання к'юар-кодів у процесі навчання біології в основній школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Мартиненко Алла Володимирівна; Martynenko Alla Volodymyrivna; Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla PetrivnaКваліфікаційна робота присвячена дослідженню ефективності використання к'юар-кодів під час проведення уроків біології в основній школі. Було досліджено практичне застосування к'юар-кодів на різних етапах уроків з біології та у позаурочній діяльності. За результатами дослідження встановлено, що уроки з використанням к'юар-кодів сприяють формуванню зацікавленості у вивченні поданого матеріалу, розвивають уяву, мислення, підвищують мотивацію до здобуття знань та сприяють підвищенню рівня успішності учнів.Документ Організація проєктної діяльності учнів на уроках біології у 7 класі(2021) Барко Зоя Олександрівна; Barko Zoia Oleksandrivna; Генкал Світлана Едуардівна; Genkal Svitlana EduardivnaКваліфікаційна робота присвячена проблемі організації проєктної діяльності учнів на уроках біології у 7 класі. Простежено історичні етапи становлення уявлень щодо проектної діяльності та проаналізовано сучасні дослідження з даної проблеми. У роботі розкрито особливості та сутність методики організації проєктної діяльності учнів на уроках біології у 7 класі на основі розробленої теоретичної моделі, яка включає мотиваційно-цільовий, змістовий, процесуальний, результативний компоненти. Також обґрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність методики. Результати експерименту свідчать про підвищення рівня мотивації та навчальних досягнень учнів.Документ Формування пізнавальної компетентності учнів під час позакласної роботи з біології(2021) Цьома Дарія Валеріївна; Tsoma Dariia Valeriivna; Генкал Світлана Едуардівна; Genkal Svitlana EduardivnaУ кваліфікаційній роботі проаналізовано сучасні наукові дослідження щодо формування пізнавальної компетентності учнів під час позакласної роботи з біології у сучасних закладах освіти. Автором виокремлено етапи, методи, засоби організації позакласної роботи з біології. Обґрунтовано методику проведення позакласної роботи біологічного та екологічного напрямів як засобу формування пізнавальної компетентності здобувачів освіти. У роботі розкрито педагогічні умови, що забезпечують її ефективність. Експериментально доведено ефективність методики, що позначилося на підвищенні показників пізнавальної компетентності учнів експериментальної групи.