Тези доповідей
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Тези доповідей за Ключові слова "approaches"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічні умови формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики(2016) Петренко Сергій Іванович; Petrenko Serhii IvanovychВ статті на основі дослідження філософських, лінгвістичних та науково педагогічних джерел виконується аналіз підходів до визначення змісту категорії «умови». Встановлено, що в лінгвістичних джерелах під умовами розуміють: обставини або правила. Філософське трактування терміну «умова» - суттєвий компонент або зовнішній вплив на явище. В педагогічній науці цей термін трактують як обставини, які впливають на процес. Теоретичний аналіз науково-педагогічної літератури дозволив визначити зміст категорії «педагогічні умови». Більшість науковців вважають, що педагогічні умови це сукупність об’єктивних і суб’єктивних факторів або обставин, які можуть впливати на педагогічний процес. Цілеспрямований підбір педагогічних умов визначається поставленою метою. Підбір педагогічних умов створює цілісну структуру. Педагогічні умови можуть змінюватися в залежності від швидкості педагогічного процесу. На основі аналізу структури і взаємозв’язків моделі формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики в роботі виділені педагогічні умови цього процесу.