Фізико-математичний факультет
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Фізико-математичний факультет за Ключові слова "3d-графіка"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вивчення 3d-графіки в умовах неформальної освіти(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2022-12) Шершень Ольга Василівна; Shershenʹ Olha Vasylivna; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Семеніхіна Олена ВолодимирівнаРозвиток інформаційного суспільства обумовлений надшвидким розвитком цифрових технологій і засобів, який додатково актуалізував потребу безперервної освіти протягом усього життя. Важлива роль у цьому процесі відведена неформальній освіті як технології навчання, яка реалізується, як правило, на базі спеціально створеного освітнього середовища і покликана додатково розвивати у слухача різноманітні спеціалізовані знання й уміння, а також навички щодо співпраці і комунікації, соціальної відповідальності, здатності мислити критично, оперативно та якісно вирішувати проблеми тощо. Неформальну освіту сьогодні асоціюють з особливим освітнім контентом – відкритими освітніми ресурсами, які дозволяють користувачам познайомитися з навчальними курсами, а також з іншими навчальними матеріалами провідних університетів або окремими елементами цих курсів. Технології навчання на базі цифрових технологій є важливим доповненням до традиційних моделей навчання і поширюються на різні галузі освіти, у т.ч. інформатику. Значна кількість освітніх ресурсів сьогодні пов’язана саме з ІТ-галуззю та опанування нових її напрямів, до яких відносять 3D-графіку. Разом з тим аналіз науково-методичних розвідок використання таких ресурсів для опанування 3D-графіки засвідчив недостатню дослідженість цього питання, що додатково посилюється запровадженням однойменного модуля в курс інформатики старшої школи, що як для учнів старших класів, так і для вчителів інформатики сьогодні є актуальним.