Навчально-науковий інститут фізичної культури
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Навчально-науковий інститут фізичної культури за Ключові слова "adaptation"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив занять фізичною культурою і спортом на процес адаптації студентів першого курсу до навчання у закладі вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Гайдаш Данило Олексійович; Haidash Danylo Oleksiiovych; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychДослідження проводилося автором і педагогами вищого навчального закладу в межах академічних занять. Метою педагогічного спостереження було виявлення змісту і організації фізичного виховання студентів, соціально-психологічного і емоційного статусу навчально-трудової і суспільної активності, труднощів, з якими стикаються студенти при вступі до ЗВО Проведене дослідження дозволило сформулювати науково-практичні рекомендації із використанням фізичного виховання в якості засобу адаптації студентів першого курсу до умов навчання у ЗВО, що зводяться до наступного: рекомендувати створення постійно діючих семінарів для кураторів і студентського активу з проблеми адаптації студентів до умов навчального закладу, провести заходи для навчання першокурсників методам і засобам самостійних занять фізичною культурою, посилити науково-педагогічний контроль із боку директорату, зав. кафедрою, викладачів фізичного виховання за раціональним використанням студентами першого курсу навчального і позанавчального часу.Документ Підвищення рівня адаптаційних можливостей дітей-веслярів на байдарках та каное середнього та старшого шкільного віку(2022) Лазоренко Сергій Анатолійович; Балашов Дмитро Іванович; Чхайло Микола Борисович; Бугаєнко Тетяна Вікторівна; Lazorenko Serhii Anatoliiovych; Balashov Dmytro Ivanovych; Chkhailo Mykola Borysovych; Buhaienko Tetiana ViktorivnaВеслування на байдарках і каное – циклічний вид спорту, який включений до олімпійської програми. В Україні він має досить вагомий медальний спадок офіційних змагань різного рівня і статусу та велику спортивну традицію. Сучасне веслування висуває досить суттєві вимоги до підготовки юних спортсменів, до підвищення рівня їх адаптивних можливостей. Тренери у свої практичній діяльності намагаються застосовувати сучасні методики підготовки спортсменів, які б за мінімальний час давали б максимально можливий ефект щодо адаптації їх можливостей. Розробка і удосконалення програм підготовки юних веслувальників залишається пріоритетним напрямом вітчизняної спортивної науки і вимагає удосконалення теоретичних та практичних підходів, які б враховували сучасні добутки в галузі теорії спортивного тренування, спортивної медицини, спортивної психології, фізіології тощо. Незважаючи на це, питання оновлення сучасних тренувальних програм та методик тренувального процесу саме дітей середнього та старшого шкільного віку залишається недостатньо розробленим. Особливу стурбованість фахівців цього виду спорту викликає питання розвитку силової витривалості у дітей вказаного вікового періоду у річному підготовчому циклі веслувальників на байдарках та каное. Саме тому метою дослідження визначено перевірку ефективності методики підвищення рівня адаптаційних можливостей спортсменів середнього та старшого шкільного віку протягом річного тренувального циклу шляхом удосконалення їх силової витривалості. Перевірка ефективності даної методики проводиться в результаті її впровадження у тренувальну практику відділень веслування дитячо-юнацьких спортивних шкіл.Документ Спосіб оцінювання адаптації дітей до навчання у закладах дошкільної та загальної середньої освіти(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Калиниченко Ірина Олександрівна; Kalynychenko Iryna Oleksandrivna; Антомонов Михайло Юрійович; Antomonov Mykhailo Yuriiovych; Гозак Світлана; Hozak Svitlana; Латіна Ганна Олександрівна; Latina Hanna Oleksandrivna; Заікіна Ганна Леонідівна; Zaikina Hanna Leonidivna; Колесник А. С.; Kolesnyk A. S.У науково-методичному виданні надано методичні матеріали щодо оцінювання адаптації дітей до навчання у закладах дошкільної та загальної середньої освіти. Для практичного використання методичних матеріалів передбачається використовувати показники вегетативного забезпечення діяльності організму, нейродинамічних властивостей, слухової пам’яті, розумової працездатності та емоційного стану дитини. Призначено для лікарів, психологів з метою діагностики та прогнозування адаптації дітей до навчання у закладах освіти. Розробка буде корисною для науковців у галузі знань 22 «Охорона здоров’я» та 09 «Біологія».Документ Фізична терапія з елементами ерготерапії дітей з розладом аутистичного спектру(2020) Ярмак Єлизавета Олександрівна; Yarmak Yelyzaveta Oleksandrivna; Котелевський Володимир Іванович; Kotelevskyi Volodymyr IvanovychМагістерська робота присвячена проблемі фізичної терапії дітей з розладом аутистичного спектру з залученням засобів ерготерапії. Мета магістерського дослідження полягає у науковому обґрунтуванні, розробці й експериментальній апробації програми фізичної терапії з елементами ерготерапії дітей з розладом аутистичного спектру в умовах інклюзивно-ресурсного центру. У роботі проаналізовано науково-методичну та спеціальну літературу щодо корекційно-реабілітаційної роботи з аутистичними дітьми. Визначено стан фізичного розвитку та рухової сфери дітей з розладом аутистичного спектру і розроблено програму фізичної терапії з елементами ерготерапії в умовах інклюзивно-ресурсного центру. Проаналізовано динаміку досліджуваних показників та оцінено ефективність впливу програми фізичної терапії з елементами ерготерапії на рухові та моторні функції дітей з розладом аутистичного спектру. Передбачається, що впровадження програми фізичної терапії з елементами ерготерапії може сприяти організації поведінки дитини; розвитку здібності до комунікативної взаємодії; навчанню навичкам самообслуговування; згладженню негативних проявів аутизму; посиленню психічної активності дитини; навчанню проводити вільний час; підготовці до навчання.