Навчальні видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Ключові слова "development"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виховання особистості в умовах змін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaПосібник «Виховання особистості в умовах змін» є важливим елементом у структурі професійної підготовки майбутніх педагогічних кадрів. Він забезпечує системне розуміння сутності, змісту, структури, принципів та методів виховання, які складають науково обґрунтовану основу для ефективної педагогічної діяльності. Посібник сприяє формуванню цілісного світогляду майбутніх учителів щодо ролі та місця виховання в освітньому процесі, зосереджуючись не лише на практичних аспектах педагогічної діяльності, а й на глибокому аналізі філософських, психологічних та соціокультурних основ впливу виховання. Оволодіння закономірностями розвитку особистості, вміння адаптувати підходи виховання до постійних змін у суспільстві, а також формування рефлексивних навичок та педагогічної чутливості є ключовими компетенціями, розвиток яких забезпечується змістом цього посібника. Посібник рекомендовано для використання у вищих педагогічних навчальних закладах як базовий або додатковий навчальний ресурс у процесі викладання нормативних та вибіркових дисциплін педагогічного циклу, зокрема таких, як «Теорія виховання», «Педагогіка», «Основи виховної праці» та інших суміжних курсів.Документ Загальна педагогіка(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaМетодичні рекомендації з дисципліни «Загальна педагогіка» складені відповідно до вимог кредитно-трансферної системи. Методичні рекомендації мають чітко структуровану, логічно впорядковану побудову, що відповідає сучасним підходам до організації навчального процесу у вищих навчальних закладах. Зміст рекомендацій послідовно визначає мету та завдання навчального курсу, формулює очікувані результати навчання відповідно до компетентнісного підходу та детально розкриває тематичний зміст навчальних модулів. Кожна тема супроводжується переліком ключових понять, орієнтовними питаннями для контролю, завданнями для самостійної роботи та тестами для контролю та самоконтролю. Методичні рекомендації спрямовані на покращення навичок навчальної роботи студентів та пошуку інформації, навичок опрацювання різноманітних науково-педагогічних джерел; критичного аналізу та використання їх як у процесі підготовки до семінарських занять, так і в педагогічній діяльності. Методичні рекомендації адресовані студентам другого курсу освітнього рівня «Бакалавр», а також магістрантам, аспірантам та викладачам педагогічних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах.Документ Методичні рекомендації до виробничої (педагогічної) практики в закладах позашкільної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna IvanivnaМетодичні рекомендації з виробничої практики в закладах позашкільної освіти магістерського рівня розроблено з метою забезпечення високого рівня професійної підготовки здобувачів вищої освіти спеціальностей педагогічного профілю. У документі окреслено основні завдання, зміст, етапи, форми організації та критерії оцінювання результатів проходження практики. Особлива увага приділяється формуванню практичних навичок організації освітнього процесу в позашкільних закладах, розвитку професійних компетентностей, педагогічної рефлексії та здатності до інноваційної діяльності. Рекомендації враховують специфіку магістерської підготовки, потребу в інтеграції теоретичних знань і практичного досвіду, а також сприяють формуванню готовності майбутніх педагогів до ефективної професійної реалізації в системі позашкільної освіти. Матеріал буде корисним як для здобувачів освіти, так і для керівників практики та викладачів педагогічних дисциплін.Документ Педагогіка (Теорія виховання)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaМетодичні рекомендації з дисципліни «Педагогіка (Теорія виховання)» складено відповідно до вимог кредитно-трансферної системи. У межах вивчення теорії виховання у рекомендаціях розглядаються закономірності формування особистості, соціально-педагогічні механізми впливу на індивіда, а також роль педагога у створенні сприятливого виховного середовища. Особлива увага приділяється моральному, трудовому, естетичному, фізичному та громадянському вихованню, а також сучасним підходам до виховної діяльності в контексті викликів XXI століття. Теорія виховання є фундаментом для формування компетентного, відповідального та гуманістично спрямованого фахівця в галузі освіти.