Перегляд за Автор "Zosymenko Oksana Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості проведення дослідно-експериментальної роботи з організації проектної діяльності майбутніх педагогів(2015) Зосименко Оксана Вікторівна; Zosymenko Oksana ViktorivnaМетою даної статті є опис процесу організації та методики проведення дослідно-експериментальної роботи на прикладі організації проектної діяльності майбутніх педагогів. Використано такі методи наукового дослідження, як: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, систематизація, анкетування, бесіди, спостере-ження, аналіз педагогічного досвіду, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Обґрунтовано етапи здійснення дослідно-експериментальної роботи з організації проектної діяльності майбутніх педагогів. Визначено критерії та рівні готовності майбутніх педагогів до педагогічної діяльності. Перспективним може бути подальше вивчення даної проблеми з точки зору обґрунтування взаємозв’язку методології, методів та методик педагогічного дослідження.Документ Особливості підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми: опис досвіду(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Зосименко Оксана Вікторівна; Zosymenko Oksana ViktorivnaУ статті здійснено спробу опису зарубіжного досвіду організації процесу професійної підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми. Автором представлено систему роботи з обдарованими дітьми Республіки Білорусь, розглянуто низку форм навчання таких дітей у закладах загальної середньої освіти й закладах додаткової освіти. Висвітлено основні компоненти професійної підготовки вчителя до роботи з обдарованими дітьми, його професійно-особистісні якості. Розкрито особливості співпраці закладів вищої освіти з закладами загальної середньої освіти та доведено доцільність уведення до освітнього процесу підготовки вчителя навчальної дисципліни «Соціально-педагогічні основи роботи з обдарованими дітьми».Документ Особливості створення професійно орієнтованого освітнього середовища у процесі організації проектної діяльності майбутніх педагогів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Зосименко Оксана Вікторівна; Zosymenko Oksana ViktorivnaУ даній статті охарактеризовані сучасні тенденції до дослідження проблеми створення професійно орієнтованого освітнього середовища в навчальних закладах; обґрунтовано його доцільність як важливої педагогічної умови організації проектної діяльності майбутніх педагогів; визначено структуру професійно орієнтованого освітнього середовища у процесі організації проектної діяльності майбутніх педагогів.Документ Педагогічне проектування як засіб розвитку професійної компетентності педагога в системі післядипломної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Зосименко Оксана Вікторівна; Zosymenko Oksana ViktorivnaУ статті здійснено спробу обґрунтування педагогічного проектування як засобу розвитку професійної компетентності педагога в системі післядипломної освіти через призму Нової української школи. Автором проаналізовано підходи науковців до розуміння дефініцій «проектування» та «педагогічне проектування». Висвітлено основні ідеї педагогічного проектування, його функції та принципи, що визначаються як загальні регулятори нормування професійної діяльності. Запропоновано у програму підвищення кваліфікації педагогічних фахівців із метою розвитку професійної компетентності включити модуль «Педагогічне проектування як умова компетентнісного розвитку особистості педагога» та розкрито особливості його запровадження.Документ Педагогічні умови ефективної організації проектної діяльності студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Зосименко Оксана Вікторівна; Zosymenko Oksana ViktorivnaУ статті досліджено проблему організації проектної діяльності студентів; розкрито поняття «педагогічна умова»; виявлено та обґрунтовано комплекс педагогічних умов ефективної організації проектної діяльності студентів, а саме: створення професійно орієнтованого освітнього середовища, оптимізація соціальної комунікації суб'єктів проектної діяльності, реалізація професійного контексту в проектній діяльності студентів, стимулювання самостійної пізнавальної діяльності студентів, забезпечення диференціаціїта індивідуалізації навчання.Документ Сутнісна характеристика навчальних проектів у структурі освіти кінця ХХ – початку ХХІ століття(2014) Зосименко Оксана Вікторівна; Zosymenko Oksana ViktorivnaУ статті проаналізовано особливості використання навчальних проектів у структурі освіти вітчизняних та зарубіжних шкіл кінця ХХ – початку ХХІ століття; узагальнено дослідження українських учених щодо особливостей використання проектної діяльності як засобу професійної підготовки, організації самостійної пізнавальної діяльності учнів, розвитку творчої діяльності старшокласників, організації трудового навчання учнів; розкрито основні підходи до класифікації навчальних проектів; визначено та обґрунтовано особливості сучасної типології навчальних проектів з педагогічних дисциплін.Документ Теоретичні аспекти професійної підготовки соціальних працівників до реалізації соціально-реабілітаційного напряму(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Зосименко Оксана Вікторівна; Zosymenko Oksana ViktorivnaУ статті проаналізовано теоретичні аспекти професійної підготовки соціальних працівників до реалізації соціально-реабілітаційного напряму. Виокремленні важливі елементи підготовки фахівців соціономічної сфери за відповідним напрямом, а саме: завдання, функції, професійно-профільні знання, уміння й навички, індивідуальні професійно-особистісні якості особистості фахівця, правових та організаційних засад надання соціальних послуг, спрямованих на соціальну реабілітація осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах.Документ Теоретичні аспекти професійної підготовки соціальних працівників до реалізації соціально-реабілітаційного напряму(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Зосименко Оксана Вікторівна; Zosymenko Oksana ViktorivnaУ статті проаналізовано теоретичні аспекти професійної підготовки соціальних працівників до реалізації соціально-реабілітаційного напряму. Виокремлено важливі елементи підготовки фахівців соціономічної сфери за відповідним напрямом, а саме: завдання, функції, професійно-профільні знання, уміння й навички, індивідуальні професійно-особистісні якості особистості фахівця, правових і організаційних засад надання соціальних послуг, спрямованих на соціальну реабілітацію осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах.