Перегляд за Автор "Zinonos N. O."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні особливості навчання математики іншомовних студентів на підготовчих факультетах вітчизняних вузів(2013) Віхрова О. В.; Vikhrova O. V.; Зінонос Н. О.; Zinonos N. O.У статті розкриваються методичні особливості навчання математики іноземних студентів підготовчих відділень. Визначені основні умови ефективності навчального процесу, до яких відносяться: спеціальна підготовка викладачів математики, наявність адаптованого навчально-методичного комплексу, обов’язкова вхідна діагностика учбових досягнень студентів-іноземців та проаналізовано методичні принципи, які необхідно враховувати в процесі роботи на підготовчих відділеннях університетів. Навчання математики іноземних студентів на підготовчому відділенні – це досить складний процес, який відбувається в умовах біологічної, педагогічної та соціокультурної адаптації студентів до нового середовища, паралельно з опануванням ними мови навчання. Викладачу необхідно враховувати методичні особливості цього процесу – це підвищить його ефективність та підготує студентів до свідомого сприйняття навчального матеріалу.Документ Порівняльний аналіз окремих компонентів освітніх систем України та країн африканського континенту(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Зінонос Н. О.; Zinonos N. O.Стаття присвячена побудові стратегії та концепції інтернаціоналізації ринку освітніх послуг. Зазначається, що перед Україною Європейським співтовариством чітко поставлено завдання входження в освітній і науковий простір Європи, одним із шляхів вирішення якого є навчання іноземних студентів у вузах країни. Тому викладачам підготовчих відділень університетів потрібно забезпечити необхідну базу для якнайшвидшої адаптації студентів-іноземців в умовах нового для них соціокультурного та академічного середовища. Щоб адаптувати іноземних студентів до вивчення природничо-математичних дисциплін доцільно враховувати специфіку та динаміку змінення структури й змісту освіти країн попереднього навчання студентів. У статті виявлено характерні особливості, а також спільні та відмінні риси, що притаманні структурі шкільної природничо–математичної освіти в Україні та в країнах Африки в контексті міжнародних освітніх стандартів. Багатоаспектна процедура комплексного аналізу природничо-математичної освіти відбувалася у два етапи. На першому – було порівняно структури освітніх систем країн Африки та України, на другому етапі процедури порівняння було проведено аналіз кількісних показників навчальних програм в академічних годинах. Результати дослідження дозволили констатувати недостатню узгодженість освітніх систем та навчальних програм нашої країни та країн африканського регіону. Вміння переносити знання, отримані студентами-іноземцями при вивченні природничо-математичних дисциплін на батьківщині у нову систему навчання в Україні можна розглядати як один з ефективних шляхів підвищення адаптації іноземних студентів до навчання в університетах України.Документ Формування у іноземних студентів інтелектуальних умінь роботи з іншомовною природничо-математичною інформацією(ФОП Цьома С. П., 2017) Зінонос Н. О.; Zinonos N. O.У статті розглядається необхідність формування інтелектуального потенціалу іноземних студентів нерідною для них мовою навчання на підготовчих відділеннях університетів. Висвітлено умови формування комунікативних навичок, необхідних для засвоєння студентами-іноземцями природничо-математичних знань і умінь. Обґрунтовано необхідність розвитку у студентів-іноземців навичок аналітико-синтетичного опрацювання науково-навчальних відомостей для забезпечення успішної адаптації до навчання в іншомовному середовищі.Документ Фундаменталізация змісту природничо-математичної підготовки іноземних студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Зінонос Н. О.; Zinonos N. O.Стаття присвячена фундаменталізації природничо-математичної підготовки у процесі навчання іноземних студентів у ВНЗ України. У статті представлені принципи та механізми фундаменталізації. У статті звертається увага на формування змісту природничо-математичних навчання іноземних студентів вищих навчальних закладів на засадах фундаментальності, послідовності та неперервності навчання. Обґрунтована необхідність дотримання спадкоємного здійснення підготовки у формі збереження ґрунтовних елементів змісту природничо- математичних дисциплін. За принципами неперервності і послідовності пізнання світу можливе тільки в певній системі: кожна наука являє собою систему знань, які пов'язані між собою внутрішніми зв'язками. У статті наголошується на тому, що фундаменталізация формування змісту природничо-математичних дисциплін - вимога глибокого і ґрунтовного вивчення ретельно відібраного фундаменту навчальної дисципліни, тобто її основ, базових тем, необхідних для подальшого навчання іноземних студентів в університеті з використанням компресійних методик. Ми пропонуємо підхід, здатний вирішити проблему фундаменталізації предметної підготовки іноземних студентів в області природничо-математичних дисциплін.