Перегляд за Автор "Zinchenko Svitlana"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Професійна адаптація студентів-учасників бойових дій до продуктивної діяльності в умовах соціального партнерства як організаційно-педагогічна проблема (з досвіду роботи Нікопольського регіонального центру моніторингу освіти та соціального партнерства НМетАУ)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Зінченко Світлана; Zinchenko SvitlanaУ статті визначено шляхи прискорення та ефективності професійної адаптації студентів-військовослужбовців (учасників бойових дій), проаналізовано особливості побудови індивідуальних траєкторій, комплекс організаційно-педагогічних умов професійної адаптації студентів-військовослужбовців (учасників бойових дій) під час навчання у ЗВО. Розроблено та впроваджено в навчально-виробничий процес педагогічну концепцію професійної адаптації студентів-військовослужбовців (учасників бойових дій), розглянуто можливості прогнозування професійного майбутнього студентів-учасників бойових дій.Документ Професійна підготовка менеджерів сучасного виробництва: спільна взаємодія закладів освіти і роботодавців(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Зінченко Андрій; Зінченко Світлана; Zinchenko Andrii; Zinchenko SvitlanaСтаття присвячено новітнім підходам до побудови сучасної системи професійної підготовки менеджерів сучасного виробництва. У статті досліджуються питання співпраці Нікопольського факультету, Нікопольського фахового коледжу Українського державного університету науки і технологій з підприюмствами-роботодавцями Нікопольського району (Нікополь, Покров, Марганець), проблеми з професійної підготовки здобувачів освіти. Автори аналізуять проблеми підготовки менеджерів (майстрів) сучасного виробництва на основі спільної взаюмодії закладів освіти і роботодавців, підвищення ролі персоналу виробництва та розширення його функціональних обов’язків, визначення поняття соціального партнерства. Розглянуто взаємозалежність якості професійної підготовки випускників закладів фахової передвищої та вищої освіти й посилення спільної діяльності з базовими підприємствами. Основну увагу приділено необхідності забезпечення інтеграції навчального та виробничого процесів. Охарактеризовано головне місце в діяльності менеджера сучасного виробництва, яке займає формування колективу, мобілізація його на розвиток нових виробничих задач; сформульовані першочергові задачі підготовки менеджерів (майстрів) сучасного виробництва: наявність наставників – досвідчених менеджерів, кваліфікований персонал, який здатний до вдосконалення та роботи в команді, досконала система управління персоналом з метоя підвищення його кваліфікації, дієві мотивації для працівників щодо професійного зростання тощо. У статті для вирішення поставлених завдань використано комплекс взаюмопов’язаних методів: теоретичних – аналіз педагогічної літератури, нормативно-інструктивної документації підприюмств з метою визначення реального стану професійної підготовки менеджерів сучасного виробництва та емпіричних – анкетування, тестування, спостереження, інтерв’ювання, бесіда. Авторами підготовлено сучасну програму підвищення кваліфікації для менеджерів сучасного виробництва в гірничо-металургійному комплексі Нікопольського району.