eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Zhizhko Elena"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Викладання класичної механіки в іберо-американських програмах підготовки бакалаврів інженерних спеціальностей. Стан вивчення проблеми
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Белтран Галі Александра; Жижко Олена; Beltrán Gali Aleksandra; Zhizhko Elena
    Постановка проблеми. Викладання природничих наук, зокрема фізики, зарекомендувало себе як обов’язковий орієнтир, особливо серед іберо-американських професіоналів. Отже, необхідно заглиблюватися в теоретичні основи досліджень і досліджень, сприяти обґрунтованим роздумам щодо стану та перспектив різних пріоритетних напрямків досліджень на даний момент, а також сприяти інтерпретаційній роботі, яка дозволяє просунутися в розуміння значущих проблем, пов’язаних із вивченням природничих наук. Матеріали і методи. Методологічною основою дослідження був документально-бібліографічний аналіз, що полягав у зборі та подальшому відборі доречної інформації щодо предмету дослідження; аналітичне та всебічне вивчення текстів; вилучення одиниць аналізу з документального матеріалу, відповідних даних і залучення їх у процес перегляду, експертизи, опису та аналізу. Таким чином, були відібрані статті з таких індексованих журналів як то: Latin American Journal of Physics Education, The Physics Teacher, Journal of Research in Education, American Journal of Physics, British Journal of Educational Technology, Revista Enseñanza de las ciencias, Revista de Enseñanza de la Física, Acimed, Revista Científica, Revista Mexicana de Física, Revista Academia, Enseñanza de las Ciencias, Revista Española de Física, Revista Cubana de Química, Educacieón Cubana de Química, Educacieón Mexicana de Física, Educacieón Mexicana de Física, Revista Academia, Enseñanza de las Ciencias, Revista Española de Física, Revista Cubana de Química, Educacieón Cubana de Química, Educacieón de la Física, Educacieón Mexicana de Física, Educacieón de la Física, Educacieón de la Física, Educacieón de la Física, Educacieón de la Física Colombiana de Psiquiatría, ALTERIDAD Revista de Educación, Revista mexicana de investigación educativa, Didasc@lia: Didáctica y Educación, Multiciencias, Escenarios, Comunicar, Revista Academia y Virtualidad та інших. Результати. У статті представлені результати науковопедагогічного дослідження, метою якого було шляхом вивчення праць іберо-американських дослідників, які опікуються проблемами викладання фундаментальних наук, зокрема фізики, на рівні вищої освіти, встановити, як вони оцінюють застосування в освітньому процесі дидактичних стратегій, опосередкованих інформаційнокомунікаційними технологіями; які результати дало використання таких методів навчання та чи сприяли вони покращенню результатів навчання студентів на заняттях з фізики (зокрема, класичної механіки) програм підготовки бакалаврів з інженерії. Висновки. Автори виявили, що загалом іберо-американські вчені вважають сприятливим використання дидактичних стратегій, опосередкованих інформаційно-комунікаційними технологіями, оскільки вони окреслюють нову освітню динаміку, що дозволяє розширити та збагатити традиційну педагогіку новими навчальними ресурсами; вони сприяють альтернативним формам спілкування; вирішують проблему фізичного простору; стимулюють розвиток автономії студента у процесі навчання; віддають перевагу роботі у групах; підвищують мотивацію та покращують успіхи студентів у засвоєнні нових знань. Однак у цьому процесі важливою стає попередня підготовка викладача у використанні інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук