Перегляд за Автор "Zhamardii Valerii"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Динаміка фізичного розвитку студентів після впровадження методичної системи фітнес-технологій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Жамардій Валерій; Zhamardii ValeriiУ статті досліджено динаміку фізичного розвитку студентів після впровадження в освітній процес із фізичного виховання методичної системи фітнес-технологій. Упровадження методичної системи застосування фітнес-технологій певною мірою впливає на стан фізичного розвитку студентів. динаміка антропометричних показників студентів експериментальних і контрольних груп залежала від змісту навчальних і позанавчальних занять із фізичного виховання. Упровадження методичної системи застосування фітнес-технологій в освітній процес із фізичного виховання студентів експериментальних груп як чоловіків, так і жінок сприяло покращення функціональних показників, а саме: ЧСС за 1 хв, АТ систолічного, АТ діастолічного, індексу Робінсона, ЖЄЛ, сили м'язів сильнішої кисті руки. Оцінювання антропометричних і функціональних показників сприяло також визначення динаміки індексів фізичного розвитку студентів упродовж педагогічного формувального експерименту: силовий індекс, життєвий індекс, масо-ростовий індекс, проба Штанге, проба Генчі, індекс Гарвардського степ-тесту.Документ Концептуальна модель застосування фітнес-технологій на заняттях із фізичного виховання студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Жамардій Валерій; Zhamardii ValeriiУ статті описано розроблення концептуальної моделі застосування фітнес- технологій на заняттях із фізичного виховання студентів у вищих педагогічних навчальних закладах. На теоретико-методологічних засадах проблема застосування фітнес-технологій розглядається як проблема цілісного, системного підходу до цього процесу. З'ясовано, що одним із головних принципів застосування фітнес- технологій є принцип системності. Створюючи концептуальну модель застосування фітнес-технологій на заняттях із фізичного виховання студентів із позицій системного підходу, необхідно розкласти процес застосування фітнес- технологій на окремі компоненти, впливати на них, відповідно функцій означеної системи. Визначено, що продуктивність процесу моделювання залежить від цілісності педагогічних впливів на всі його компоненти. Функціонування концептуальної моделі має на меті вирішення поставлених завдань. Для побудови моделі застосування фітнес-технологій на заняттях із фізичного виховання студентів слід синтезувати науково-теоретичні підходи, ґрунтуючись на принципах єдності інваріантності та варіативності, а також на принципі особистісної спрямованості. Особистісна спрямованість визначає динамічність, гнучкість, відкритість змісту фізичної підготовки й функціонально співвідноситься із психолого-педагогічними особливостями та мотиваційними потребами студентів.Документ Урахування вікових особливостей студентів під час занять силовими видами спорту(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Жамардій Валерій; Zhamardii ValeriiУ статті теоретично обґрунтовано вікові особливості студентів під час занять силовими видаму спорту, розглянуто морфологічні, функціональні та психологічні особливості студентського віку. З’ясовано, що під час проведення навчальних занять із силових видів спорту потрібно враховувати чинники, які визначають здатність студента досягати позитивного результату в розвиткові сили й маси м’язів. Це тип м’язового волокна, вік, стать, довжина плеча та довжина м’яза. Досліджено, що у структурі м’язів розрізняють волокна двох типів: повільно скорочувальні і швидко скорочувальні. Ці типи волокон являють собою різні відносно самостійні функціональні одиниці, що відрізняються морфологічними, біохімічними та скорочувальними властивостями. Установлено, що студентський вік можна назвати завершальним етапом вікового розвитку, після чого настає період відносної стабілізації всіх форм рухових якостей. Фізична культура і спорт у цей період стають найважливішим засобом фізичного розвитку, гарту організму, досягнення високого рівня сили, швидкості, витривалості, координації рухів, гарного функціонального стану, знань основ спортивної гігієни, вироблення стійких звичок до регулярних фізичних вправ, природною, біологічною основою для розвитку особистих якостей.