Перегляд за Автор "Zhára Hanna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Динаміка стану здоров’я і зони професійного комфорту майбутніх учителів у процесі бакалаврської підготовки: клінічні випадки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Жáра Ганна; Zhára HannaУ статті висвітлюються окремі питання формування компетентності індивідуального здоров'язбереження в майбутніх учителів на етапі бакалаврської підготовки. Описано клінічні випадки, які складають неспецифічну картину для групової динаміки внаслідок наявності в респондентів хронічних захворювань, психічних чи поведінкових розладів. Діагностичними показниками є зона професійного комфорту, індекс суб'єктивного комфорту, стан здоров'я студентів. Показано приклади схеми психовалеологічного консультування, особливості підбору засобів діагностики й корекції стану здоров'я за допомогою авторської методики проекційної десенсибілізації. Результати продемонстрували позитивну динаміку стану здоров'я і зони професійного комфорту респондентів унаслідок застосування запропонованих засобів.Документ Оцінка зони професійного комфорту вчителів як засобу прогнозування динаміки їх індивідуального здоров’я(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Жáра Ганна; Zhára HannaУ статті розкриваються можливості прогнозування динаміки індивідуального здоров’я вчителів за змінами зони професійного комфорту. Досліджувалися зона професійного комфорту, рівень професійного вигоряння, стан індивідуального здоров’я вчителів загальноосвітніх шкіл. Результати дослідження показали, що звуження зони комфорту підвищує вірогідність збільшення рівня професійного вигоряння. У респонденттів із низьким і високим рівнями вигоряння захворюваність збільшується при звуженні зони комфорту. Учителі з вкрай високим рівнем вигоряння при розширенні зони комфорту хворіють більше. Дані, отримані для вчителів із середнім рівнем вигоряння, не є достовірними. Рекомендовано враховувати виявлені особливості при використанні показників зони професійного комфорту для прогнозування стану індивідуального здоров’я вчителів та оцінки сформованості в них компетентності індивідуального здоров’язбереження.Документ Пропедевтика валеологічних знань студентів факультету фізичного виховання в курсі «Анатомія людини з основами спортивної морфології»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Жáра Ганна; Zhára HannaСучасна система вищої педагогічної освіти вимагає міждисциплінарного підходу в підготовці конкурентоспроможного фахівця. У процесі вивчення студентами дисципліни «Анатомія людини з основами спортивної морфології» здійснюється пропедевтична валеологічна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до викладання шкільного курсу «Основи здоров’я».