Перегляд за Автор "Zemka Oleksandr Ivanovych"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Групи дослідницьких умінь майбутніх учителів української мови і літератури(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Земка Олександр Іванович; Zemka Oleksandr IvanovychУ статті розкрито основні групи дослідницьких умінь студентів-філологів: інформаційні (бібліографічні, лексикографічні, технічні), операційні (інтелектуально-евристичні, аналітико-інтерпретаційні, текстово-жанрові), мовнокомунікативні (власне комунікативні, редакторські, полемічні), діагностично-прогностичні (проектувальні, прогностичні, діагностичні, рефлексивні). Вищезазначені вміння майбутніх учителів-словесників проаналізовано на основі навчально-пізнавальної діяльності, науково-дослідної роботи та під час навчальних і педагогічних практик.Документ Самореалізація студентів-філологів у навчально-дослідницькій діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Земка Олександр Іванович; Zemka Oleksandr IvanovychУ статті розкрито специфіку навчально-дослідницької діяльності майбутніх учителів української мови і літератури (на прикладі курсу «Історія української літератури»). Проаналізовано особливості творчої роботи самореалізації студентів-філологів під час роботи з художнім текстом, формування дослідницьких умінь майбутніх педагогів як важливий показник їхньої професійної самореалізації.Документ Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів української мови і літератури при вивченні курсу “Історія української літератури”(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Земка Олександр Іванович; Zemka Oleksandr IvanovychУ статті розкриваються різні підходи щодо визначення і класифікації дослідницьких умінь студентів філологічних факультетів у вищих педагогічних навчальних закладах, специфіка формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя української мови і літератури під час вивчення курсу “Історія української літератури” тощо.Документ Формування інформаційних дослідницьких умінь у майбутніх учителів української мови і літератури(2015) Земка Олександр Іванович; Zemka Oleksandr IvanovychУ статті проаналізовано сутність поняття «інформація» в педагогічній і психологічній науковій літературі. Розкрито групу інформаційних дослідницьких умінь майбутніх учителів української мови і літератури: бібліографічні, лексикографічні, технічні. Формування інформаційних дослідницьких умінь у майбутніх учителів української мови і літератури здійснюється у процесі навчально-пізнавальної діяльності, науково-дослідної роботи та під час навчальних (фольклорної, літературно-краєзнавчої, етнографічної) і педагогічних практик (навчально-залікової, на робочому місці вчителя).