Перегляд за Автор "Zdikhovskyi Andrii"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Соціорольова поведінка дитини дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Здіховський Андрій; Zdikhovskyi AndriiУ статті описано сутність соціорольової поведінки дитини дошкільного віку. Проаналізовано провідні наукові соціологічні та психологічні підходи. Визначено основні ознаки соціорольової поведінки дитини дошкільного віку. З’ясовано значення рольової поведінки для розвитку особистості дитини. Відзначено, що у дошкільному віці формування рольової діяльності відбувається у контексті ігрової як провідної у цьому віці. Виокремлено основні функції соціорольової діяльності дітей дошкільного віку. Проаналізовано стадії засвоєння дитиною певної ролі, а відтак, і етапи рольової поведінки. Виявлено, що соціорольова поведінка дитини є потужним інструментом розвитку довільності як провідної особистісної якості. Узагальнено, що соціорольова діяльність передбачає наявність у дитини позиції суб’єкта, готового до активних дій, взаємодії, емоційного контакту з однолітками та дорослими, відповідно до певної ролі (статевої, ігрової, соціальної, групової). Наголошено, що вихователь закладу дошкільної освіти повинен створювати умови для засвоєння дітьми умінь і навичок рольової діяльності, забезпечувати емоційний комфорт дошкільників і використовувати розвивальний потенціал рольової діяльності в спеціально змодельованому ігровому середовищі.