Перегляд за Автор "Zaitseva Inna Oleksiivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дидактичні умови оптимізації дистанційного навчання у вищій школі(2014) Зайцева Інна Олексіївна; Zaitseva Inna OleksiivnaУ статті представлено систему принципів дистанційного навчання, що забезпечують формування професійно-творчих умінь майбутнього фахівця. Цей процес успішно здійснюється лише за певних дидактичних умов. Проаналізовано та розкрито сутність поняття «умови», «педагогічні умови», «дидактичні умови». З’ясовано дидактичні умови ефективної організації дистанційного навчання студентів у вищій школі: педагогічна готовність викладача університету до застосування комп’ютерних методів і засобів ДН у формуванні вмінь професійно-творчого характеру; застосування форм і методів дистанційного навчання у межах пізнавально-творчої (евристичної) навчальної технології; комплексна діагностика поточних і кінцевих результатів сформованості в дистанційному навчанні професійно-творчих умінь студентів. Виявлено особливості професійної підготовки викладачів у дистанційній освіті.Документ Організація дистанційного навчання в сучасній вищій школі: досвід Німеччини(2012) Зайцева Інна Олексіївна; Zaitseva Inna OleksiivnaУ статті розглянуто тенденції розвитку дистанційного навчання як інноваційної технології, яка дозволяє бажаючим отримати знання в будь-якій сфері без постійного відвідування навчального закладу. Ця форма навчання широко поширена 'у Німеччині, країнах Заходу, стрімко розвивається в Україні.Документ Особливості організації дистанційного навчання та його дидактичні можливості(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова., 2021-12) Зайцева Інна Олексіївна; Zaitseva Inna Oleksiivna; Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaОкреслено оптимальні умови та дидактичні можливості організації дистанційного навчання. Поняття “дистанційне навчання” визначено як цілеспрямовану і контрольовану (на рівні внутрішнього і зовнішнього моніторингу) самостійну роботу студента із систематичним інтерактивним спілкуванням із викладачами. Сформульовано особливості дистанційного навчання: інтерактивність, інтенсивність дискусій на форумі, чітке планування в часі та участь слухачів у коригуванні структури, змісту й ефективності курсу. Доведено, що основу дистанційних технологій навчання становлять цілеспрямована, керована, інтенсивна самостійна робота студентів та організація спілкування студента з викладачем. Проаналізовано рівні взаємодії елементів дистанційного навчання (рівні елементів управління, взаємодії та доставки), у межах яких виокремлено оптимальні умови його організації, як-от: чітке структурування та змістовне наповнення навчальних курсів; залучення ЗВО; навчально-методичне забезпечення; правильний підбір персоналу; високий рівень сформованості ІКТ-компетентності; реалізація технологій дистанційного навчання з використанням пізнавально-творчих (евристичних) технологій; комплексна діагностики поточних і кінцевих результатів навчання. Дидактичні можливості дистанційного навчання окреслено в межах теорії евристичного навчання. Евристичні технології та ІКТ використовуються як засоби формування та розвитку дослідницької компетентності студентів, самостійного створення власних знань, необхідних для навчання та самоосвіти. Спільною рисою вищезазначених засобів є створення контексту, в якому студент може отримати та використати елементи набутих знань у процесі самостійної роботи. Охарактеризовані основні види онлайн-завдань для самосійної роботи: тренувальні, когнітивні, проблемного навчання, імітаційні та моделювальні, ігрові, тестові та довідково-інформаційні.Документ Професійно-творчі вміння майбутніх педагогів як основа їхньої професійної компетентності(2015) Зайцева Інна Олексіївна; Zaitseva Inna OleksiivnaУ статті окреслено наукові підходи до визначення професійно-творчих умінь як основи професійної компетентності майбутнього педагога, показано актуальність вивчення даного феномену. Виявлено нові кваліфікаційні характеристики професійних умінь творчого характеру як показника готовності до професії сучасного педагога. Розглядаються умови ефективного формування професійних компетентностей майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання.Документ Професійно-творчі вміння студентів та особливості їх формування в дистанційному навчанні(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Зайцева Інна Олексіївна; Zaitseva Inna OleksiivnaУ статті окреслено наукові підходи до визначення професійно-творчих умінь. Виявлено нові кваліфікаційні характеристики професійних умінь творчого характеру, які складають основу фахової компетентності фахівців, стають засобом самореалізації творчого потенціалу особистості. Для успішного формування вмінь у дистанційному навчанні виокремлено основні умови: готовність викладача для використання інноваційних можливостей дистанційного навчання; організація пізнавально-творчої діалогової взаємодії дистантних учнів із викладачем; компетентна педагогічна діагностика продуктів професійно-творчої діяльності студентів.