Перегляд за Автор "Yezhova Olha Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Визначення рівня сформованої ціннісного ставлення до здоров'я в учнівської молоді(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Єжова Ольга Олександрівна; Yezhova Olha OleksandrivnaРівень сформованості ціннісного ставлення до здоров'я в учнівської молоді запропоновано визначати за допомогою інтегральної оцінки, яка розроблена на основі вагових коефіцієнтів показників критеріїв ціннісного ставлення до здоров'я, отриманих шляхом експертної оцінки. Це забезпечує об'єктивність оцінювання здоров'яспрямованої діяльності освітнього закладу та можливість проведення її моніторингу.Документ Виховання особистості у новій соціокультурній реальності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Єжова Ольга Олександрівна; Yezhova Olha OleksandrivnaУ статті розглянуто провідні риси нової соціокультурної реальності: реформування суспільства, структурні зміни у формах власності на засоби виробництва, формування нових виробничих відносин, соціальна диференціація суспільства, переоцінка та руйнація усталеної системи життєвих цінностей, формування нової ціннісної ієрархії, провідна роль інформації та комунікації, поширення мультикультуралізму, посилення впливу релігії на всі сфери діяльності людини. Доведено необхідність їх урахування у виховному процесі.Документ Заходи оптимізації психофізіологічного стану підлітків в умовах загальноосвітнього навчального закладу(2014) Воропаєв Дмитро Сергійович; Voropaiev Dmytro Serhiiovych; Єжова Ольга Олександрівна; Yezhova Olha OleksandrivnaУ статті висвітлено питання, присвячені оптимізації та корекції психофізіологічного стану організму. Зазначено, що кожен із компонентів пси фізіологічного стану організму впливає на його рівень, але не кожен з них може бути достатньо скорегований, адже деякі показники є генетично детерміновані. З’ясовано, що найбільшій корекції піддається психологічний компонент, а найменшій – нейродинамічний. Показано вплив заходів оптимізаційної програми на інтегральний показник психофізіологічного стану підлітка. Встановлено ефективність запропонованих оптимізаційних заходів, індикатором чого є підвищення показників когнітивних функцій підлітків.Документ Здоров'язбережувальні технології у педагогічній системі формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнів професійно-технічних навчальних закладів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Єжова Ольга Олександрівна; Yezhova Olha OleksandrivnaНа підставі аналізу сутності понять «педагогічні технології» та «здоров'язбережувальні технології» зроблено висновок про те, що поняття «здоров'язбережувальні технології» не повністю відповідають меті педагогічної системи формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнів професійно-технічних навчальних закладів. Запропоновано використовувати лексему «педагогічні технологіїформування ціннісного ставлення доздоров'я».Документ Методика формування здоров’ясприятливого освітнього середовища в професійно-технічних навчальних закладах(2013) Єжова Ольга Олександрівна; Yezhova Olha OleksandrivnaУ статті запропоновано методику формування здоров’ясприятливого освітнього середовища в професійно-технічних навчальних закладах. Виокремлено три компоненти здоров’ясприятливого освітнього середовища: матеріально-технічний, освітній і комунікативний. Представлено умови для кожного компоненту освітнього середовища, які сприяють упорядкуванню його у здоров’ясприятливе. Наведено алгоритм дій із формування здоров’ясприятливого освітнього середовища у професійно-технічних навчальних закладах.Документ Моделювання здоров’яспрямованої діяльності навчальних закладів(2013) Єжова Ольга Олександрівна; Yezhova Olha OleksandrivnaУ статті представлено наукові підходи до моделювання здоров’яспрямованої діяльності навчальних закладів як закладів Школи сприяння здоров’ю. Висловлюється думка, що доцільним є застосування декількох наукових підходів до побудови педагогічної моделі, за умови збереження провідної ролі одного з них. Відповідно до визначеного провідного підходу моделі здоров’яспрямованої діяльності мають свої особливості. Наведена загальна структурна модель здоров’яспрямованої діяльності Школи сприяння здоров’ю на основі системного підходу.Документ Мультимедійне забезпечення навчальної дисципліни «Спортивна фізіологія»(2013) Єжова Ольга Олександрівна; Yezhova Olha OleksandrivnaУ статті розглянуто можливості застосування мультимедійних засобів навчання й виховання в підготовці майбутніх учителів фізичної культури на прикладі мультимедійного забезпечення навчальної дисципліни «Спортивна фізіологія». Показано, що ефективним і зручним є застосування PowerPoint-презентації на лекційних заняттях. Наведено конкретні приклади застосування мультимедійних презентацій у лекційному курсі «Спортивна фізіологія» для студентів напряму підготовки 6.010201 Фізичне виховання (бакалавр).Документ Необхідність формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів професійно-технічних навчальних закладів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Єжова Ольга Олександрівна; Yezhova Olha Oleksandrivna; Іваненко Лідія Михайлівна; Ivanenko Lidiia MykhailivnaУ статті на основі експериментальних даних обґрунтовується необхідність розробки і впровадження педагогічної системи формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнівської молоді в навчально-виховний процес професійно-технічних закладів освіти.Документ Обґрунтування організаційно-педагогічних умов формування просоціальної поведінки учнів загальноосвітніх навчальних закладів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Єжова Ольга Олександрівна; Yezhova Olha OleksandrivnaУ статті проаналізовано й теоретично обґрунтовано необхідні та достатні організаційно-педагогічні умови формування просоціальної поведінки учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Методом експертного оцінювання до них віднесено: формування й ефективне забезпечення функціонування превентивного виховного середовища ЗНЗ; упровадження сучасних технологій виховання, що базуються на врахуванні вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей учнів; упорядкування системи державно-громадського управління навчальним закладом; активізація діяльності органів учнівського самоврядування у виробленні шкільної політики щодо формування просоціальної поведінки учнів; створення системи науково-методичного супроводу формування просоціальної поведінки учнів.Документ Особливості ієрархії життєвих цінностей учнів професійно-технічних навчальних закладів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Єжова Ольга Олександрівна; Yezhova Olha OleksandrivnaУ статті проаналізовано результати дослідження життєвих цінностей в учнів загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів, студентів вищих навчальних закладів. Визначено особливості ієрархії життєвих цінностей учнів професійно-технічних навчальних закладів, які обґрунтовують необхідність здоров'яспрямованої діяльності у професійно-технічних навчальних закладах.Документ Формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнів професійно-технічних навчальних закладів у педагогічній системі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Єжова Ольга Олександрівна; Yezhova Olha OleksandrivnaУ статті проаналізовано результативність упровадження у професійно- технічних навчальних закладах педагогічної системи формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнів. Доведено її дієвість та доцільність упровадження.Документ Ціннісне ставлення до здоров’я як психолого-педагогічна проблема(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Єжова Ольга Олександрівна; Yezhova Olha OleksandrivnaУ статті розглядаються підходи до визначення ставлення до здоров’я в психолого-педагогічних наукових джерелах; обґрунтовується доцільність використання словосполучення «ціннісне ставлення до здоров’я».Документ Ціннісний підхід до формування особистості майбутнього кваліфікованого робітника(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Єжова Ольга Олександрівна; Yezhova Olha OleksandrivnaУ статті обґрунтовано застосування ціннісного підходу як провідного для формування особистості майбутнього кваліфікованого робітника в системі професійно-технічної освіти; розглянуто поняття «розвиток», «виховання» та «формування».