Перегляд за Автор "Yelizarova Olena"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Динаміка рухової активності міських учнів середнього шкільного віку(2016) Гозак Світлана; Hozak Svitlana; Єлізарова Олена; Yelizarova Olena; Парац Алла; Parats AllaУ результаті дослідження, проведеного з інтервалом у 5 років (2010/2015 рр.), встановлено достовірне зниження середніх значень інтегральних оцінок рухової активності учнів середнього шкільного віку міських загальноосвітніх шкіл на 16,4 % (p<0,001). Встановлено достовірне (p<0,05) підвищення частки школярів, які не виконують ранкову гімнастику в 1,7 рази, у 3 рази частки дітей, які не займаються на уроках фізкультури в повну силу. У 1,3 рази, знизилася частка дітей із тривалістю прогулянок на свіжому повітрі 1,5 години й більше (p<0,01). У школярів з низьким рівнем рухової активності ймовірність наявності захворювань достовірно підвищується на 20,0 % порівняно із середнім і високим рівнями (p<0,01). Отримані результати доводять необхідність розробки та впровадження гігієнічних заходів із підвищення фізичної активності школярів.Документ Зв'язок рухової активності підлітків з індексом нездоров'я(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Станкевич Тетяна; Stankevych Tetiana; Гозак Світлана; Hozak Svitlana; Єлізарова Олена; Yelizarova Olena; Парац Алла; Parats AllaМетою нашого дослідження було виявлення зв'язку рухової активності підлітків з індексом нездоров'я. Даний інтегральний показник дозволяє кількісно оцінити стан здоров'я і враховую як число уражених систем організму, так і інтенсивність патологічного процесу. Рівень рухової активності учнів 12–15 років вивчали за допомогою валідного опитувальника з подальшою її градацією відповідно до енерговитрат. Установлено оптимальні межі кратності та тривалості рухової активності підлітків. Виявлений взаємозв'язок рухової активності та індексу нездоров'я, що маю як лінійний, так і нелінійний характер залежно від виду рухової активності.Документ Регламентація навчального навантаження для дітей шкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Гозак Світлана; Єлізарова Олена; Парац Алла; Hozak Svitlana; Yelizarova Olena; Parats AllaСтаття присвячена розробці критеріїв безпеки навчального навантаження для здоров’я учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Основним методологічним підходом є визначення впливу факторів навчального процесу на розвиток втоми в дітей. Установлено ізольований внесок різних факторів, розраховано ризики розвитку сильної втоми. Шляхом розробки прогностичних моделей доведено зниження частки дітей із розумовою втомою при зменшенні навчального навантаження. Розроблені конкретні гігієнічні рекомендації щодо безпечних рівнів кількісної та якісної складових навчального навантаження, зокрема тривалості виконання домашніх завдань, що може бути використано при розробці санітарного регламенту для загальноосвітніх навчальних закладів.Документ Самооцінка рівня рухової активності міських підлітків(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Гозак Світлана; Hozak Svitlana; Єлізарова Олена; Yelizarova Olena; Парац Алла; Parats Alla; Станкевич Тетяна; Stankevych TetianaСтаття присвячена проблемі формування рухової активності дітей середнього шкільного віку. Фактичний рівень рухової активності, її енергетичну складову, питання щодо самооцінки, зацікавленості у фізичній діяльності, самопочуття до і після тренування вивчали за допомогою адаптованого нами опитувальника 0.АРАСЕ (415 анкет). Установлено співвідношення суб'єктивних оцінок із фактичною фізичною активністю та енерговитратами дітей. Результати суб'єктивної та об'єктивної оцінки співпали у 36,8±2,4 % учнів. З 68,4 % підлітків, які оцінюють свою рухову активність як достатню, 49,9 % веде малорухливий спосіб життя. Перспективними науковими дослідженнями є встановлення оптимального рівня рухової активності підлітків.