Перегляд за Автор "Yarmak Yelyzaveta Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Фізична терапія cлaбозорих дiтей дошкiльного вiку(2018) Беспалова Оксана Олександрівна; Bespalova Oksana Oleksandrivna; Ярмак Єлизавета Олександрівна; Yarmak Yelyzaveta OleksandrivnaУ cтaттi теоретично обґрунтовaна програма розвитку координаційних здібностей cлaбозорих дiтей дошкiльного вiку зacобaми фiзичної терапії.Документ Фізична терапія з елементами ерготерапії дітей з розладом аутистичного спектру(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Ярмак Єлизавета Олександрівна; Yarmak Yelyzaveta Oleksandrivna; Котелевський Володимир Іванович; Kotelevskyi Volodymyr IvanovychУ статті проаналізовано науково-методичну та спеціальну літературу щодо корекційно-реабілітаційної роботи з аутистичними дітьми. Визначено стан фізичного розвитку та рухової сфери дітей з розладом аутистичного спектру і описано програму фізичної терапії з елементами ерготерапії в умовах інклюзивно-ресурсного центру.Документ Фізична терапія з елементами ерготерапії дітей з розладом аутистичного спектру(2020) Ярмак Єлизавета Олександрівна; Yarmak Yelyzaveta Oleksandrivna; Котелевський Володимир Іванович; Kotelevskyi Volodymyr IvanovychМагістерська робота присвячена проблемі фізичної терапії дітей з розладом аутистичного спектру з залученням засобів ерготерапії. Мета магістерського дослідження полягає у науковому обґрунтуванні, розробці й експериментальній апробації програми фізичної терапії з елементами ерготерапії дітей з розладом аутистичного спектру в умовах інклюзивно-ресурсного центру. У роботі проаналізовано науково-методичну та спеціальну літературу щодо корекційно-реабілітаційної роботи з аутистичними дітьми. Визначено стан фізичного розвитку та рухової сфери дітей з розладом аутистичного спектру і розроблено програму фізичної терапії з елементами ерготерапії в умовах інклюзивно-ресурсного центру. Проаналізовано динаміку досліджуваних показників та оцінено ефективність впливу програми фізичної терапії з елементами ерготерапії на рухові та моторні функції дітей з розладом аутистичного спектру. Передбачається, що впровадження програми фізичної терапії з елементами ерготерапії може сприяти організації поведінки дитини; розвитку здібності до комунікативної взаємодії; навчанню навичкам самообслуговування; згладженню негативних проявів аутизму; посиленню психічної активності дитини; навчанню проводити вільний час; підготовці до навчання.