Перегляд за Автор "Yaburova Olena Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Моніторинг англомовної компетентності студентів педагогічного університету(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Гаврілова Людмила; Havrilova Liudmyla; Ябурова Олена Володимирівна; Yaburova Olena VolodymyrivnaСутнісні зміни, що відбуваються зараз у вивченні іноземних мов, зокрема англійської, пов'язані з компетентнісною парадигмою освіти, яка орієнтує на досягнення певного освітнього результату і в останні десятиліття спрямовує науковий пошук педагогіки вищої школи. Важливою умовою переформатування процесу навчання іноземної (англійської) мови стає моніторинг наявних навчальних досягнень у цій галузі майбутніх фахівців, зокрема майбутніх учителів. Мета статті - висвітлити й проаналізувати результати моніторингу рівнів володіння англійською мовою студентів Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет» і запропонувати шляхи вдосконалення англомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів. Автор описує етапи моніторингу: оцінювання висхідного рівня володіння іноземною (англійською) мовою студентами неіншомовних спеціальностей з використанням тесту Кембриджського Освітнього Синдикату А2; повторне тестування після впровадження у практику професійної підготовки студентів факультету підготовки вчителів початкових класів спецкурсу «Британські іспити» з особливою увагою до розвитку продуктивних навичок англомовного спілкування. У результаті проведеного моніторингу доведено необхідність переформатування змісту англомовної освіти у виші, яка вимагає більш активної комунікації та розвитку продуктивних навичок англомовного спілкування.Документ Структурно-функціональні характеристики міжкультурної комунікації українських та іноземних студентів(2014) Ябурова Олена Володимирівна; Yaburova Olena VolodymyrivnaДослідження присвячене актуальній проблемі вивчення структурних і функціональних характеристик міжкультурної комунікації українських та іноземних студентів у процесі навчальної діяльності. Аналізуються педагогічні, філософські та психологічні передумови досліджуваного явища, розробляється структура та процедура анкетування українського й іноземного студентства. До основних структурних компонентів міжкультурної комунікації українських та іноземних студентів належать: пізнавальна складова (спілкування як процес пізнання іншої культури); мотиваційна складова (інтерес до іншої культури та її основних особливостей); емоційна складова (позитивне переживання студентами комунікації з іноземцями, що представляють культуру, відмінну від рідної).