Перегляд за Автор "Voskoglou Michael"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Нейтронне оцінювання математичних умінь студентів(2023) Воскоглоу Майкл; Voskoglou MichaelФормулювання проблеми. Оцінювання є важливою складовою навчального процесу, оскільки воно допомагає викладачеві визначити помилки студентів і покращити їх результати шляхом відповідної адаптації методів навчання. У даній роботі ми досліджуємо проблему оцінювання загальної успішності студента, коли викладач невпевнений у правильності виставлених оцінок. Це трапляється через те, що викладач не має достатньо часу, щоб належним чином оцінити математичні навички студентів, або тому, що у випадку письмового іспиту/тесту деякі студенти не чітко представили або не обґрунтували належним чином свої відповіді. Матеріали та методи. Методи нечіткого оцінювання з використанням нейтронних множин і сірих чисел, а також розрахунок індексу середнього балу використовуються в цій роботі для оцінки середньої успішності студента в класі, якості успішності та загальної успішності, коли вчитель сумнівається щодо оцінки, виставленої деяким студентам. Результати. Стаття зосереджена на застосуванні, розробленому для оцінювання математичних навичок студентів- інженерів двох факультетів Школи інженерії Вищого технологічного освітнього інституту Західної Греції (Університет Пелопоннесу), які перебувають на першому терміні навчання, за допомогою якісних (лінгвістичних) оцінок. Методика навчання на першому факультеті (експериментальна група) передбачала поєднання використання комп’ютера та аудиторних лекцій, тоді як на другому факультеті (контрольна група) проводилися лекції лише класичним методом. Висновки. Використання нейтронних множин є корисним інструментом для оцінювання загальної успішності студента, коли викладач має сумніви щодо точності виставлених їм оцінок. Результати аудиторного застосування продемонстрували перевагу експериментальної групи. Ця перевага, однак, була значною щодо його середньої та загальної продуктивності (нейронна оцінка), але досить незначною щодо його якісних показників. Це є переконливим свідченням того, що використання комп’ютерів у навчальному процесі більше допомагає студентам з низьким та середнім рівнем навчальних досягнень.